Skip to main content

עיצוב חם עם נוף לים

המעצבת איריס דיניץ נהנתה מכל רגע בעבודה על הדירה הזו במגדל בתל אביב בקומה ה-27.

המשימה שקיבלה דווקא לא היתה פשוטה – זוג צעיר שנכנס לדירה חדשה במגדל דירות תל אביבי המעוצב בקווים מאוד קרים ונקיים וביקש "לחמם" את הדירה ולהתאים אותה אליו, רצו להרגיש בבית ולא במוזיאון.

"היה לי ברור מהרגע הראשון אילו חומרים ישיגו את המטרה הזו בדיוק: הרבה עץ טבעי, טקסטיל, צבעים חיים וחפצי אמנות על הקירות" מספרת איריס.

איריס מספרת שנהנתה מאוד מהעבודה עם הזוג הצעיר, שזו להם הדירה הראשונה והליווי המקצועי היה להם מאוד חשוב. וכמובן, הנוף! כמה כיף לעבוד ולרהט דירה שהנוף הזה הוא חלק מהעיצוב שלה.

איריס הכניסה לדירה הרבה רהיטים מעץ מלא, של VASTU כמובן:) שילוב רב של עץ עם ברזל ופריטי עיצוב בצבעים חיים ועליזים. עם כל אלו שילבה גם פריטי אמנות על הקירות. איריס יצאה יחד עם בני הזוג לקניית אמנות בפעם הראשונה, חוויה בפני עצמה.

והתוצאה, בית המשלב את הקווים הנקיים עם החומרים החמים והרבה חפצים אישיים שנותנים את תחושת הבית שבני הזוג רצו להכניס – מפות, ספרים, אמנות, בדים, וילונות ושילוב הרמוני של כל אלו עם הנוף הנשקף מהחלונות.

עיצוב: איריס דיניץ, צילום: ליאור שניידר

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...