Skip to main content

קטלוג ויטרינות בגלריית רהיטים וסטו >

ארון ויטרינה מעץ מלא – חלון הראווה של הבית

ארון ויטרינה הוא לא סתם ארון או מזנון. זהו רהיט מיוחד שתפקידו להציג לראווה דברי ערך חשובים – סרוויסים חגיגיים שעברו בירושה מהסבתא, ספרים, תשמישי קדושה, קריסטלים, אגרטלים, קערות ועוד. מעצם תפקידה יש בויטרינה משהו רשמי וייצוגי שמאפשר להכיר את דיירי הבית באמצעות מספר חפצים יקרי ערך, בדיוק כפי שאנו מתרשמים מהמוצרים המוצגים בחלון הראווה של החנות ומציצים פנימה דרך הזכוכית כדי לדעת מה החנות מוכרת. לעתים ויטרינה הופכת לסוג של אתר הנצחה לזיכרונות המשפחתיים, בעל ערך היסטורי ונוסטלגי.

ויטרינות עץ מלא

היסטורית ארונות ויטרינה התפתחו במספר מסלולים מקבילים. המושג ויטרינה לקוח למעשה מחלונות הראווה של החנויות, בהם הוצגו מוצרים או פרטי עיצוב כדי למשוך את תשומת ליבם של עוברי אורח. ויטרינות זכוכית החלו להתפתח במהירות בסוף המאה ה-18 באירופה וחדרו לתחומי מסחר שונים, מבני ציבור ובתי המגורים. ארונות עץ מלא מגולפים ומעוטרים, ספריות ועוד פרטי ריהוט בבתי כנסת, כנסיות, משרדים וכמובן גם פינות האוכל והמטבחים התהדרו בתצוגות ראווה של כלי כסף, ספרי קודש ופרטי נוי – מראה שמלווה את העיצובי הבית עד ימינו.

למה ויטרינה עץ מלא?

מי שבוחר להציב בסלון ארון ויטרינה יחפש רהיט באיכות גבוהה כדי לשמור על הרהיט זמן רב וישקיע מחשבה לא מבוטלת בעיצוב. עץ מלא מהווה חומר גלם אולטימטיבי לארון ויטרינה בגלל עמידותו לאורך שנים וגם בזכות המראה החמים שלוקח אותנו למקורות והשורשים. ניתן להגיע לקשת אינסופית של אפשרויות העיצוב בעץ מלא שיעניק לויטרינה שלכם מראה כפרי בגימור גולמי, או מראה קלאסי אירופאי מלוטש בגווני עץ שונים. או אולי תבחרו בוויטרינה לבנה למטבח כמו שהיה אצל סבתא. גם הסגנון העתיק של ויטרינות עם עיטורים בקווים עגולים וצבע משופשף מעט משתלב יפה גם בסלון של היום.

ויטרינות עץ וזכוכית

ויטרינות של פעם בסביבה מודרנית

ארון ויטרינה לא חייב לתפוס את כל תשומת הלב של הסלון. אם אתם לא מעוניינים להציג לראווה כל כך הרבה, ויטרינות זכוכית צרות או פינתיות מוצנעות עושות את העבודה.

רהיטי עץ מלא
רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...