Skip to main content

לקוחות רבים שואלים אותנו כיצד לטפל ברהיטי גן. בכל הקשור לשמירה על הרהיטים וחידוש רהיטי עץ בפרט אנו מאמינים שעדיף ללכת עם הטבע ולא נגדו.

כל רהיט גן שמיועד לעמוד מתחת לסככה או בחוץ חשוף לפגעי מזג האוויר כגון שמש, רוח, גשם ומזיקים שונים. החוק בישראל מחייב את ספקי הרהיטים לדאוג לטיפול נגד מזיקים וחיידקים. כל פרטי הריהוט בגלריית וסטו עוברים טיפול זה. בכל הקשור לשמירה על הרהיטים וחידוש רהיטי עץ בפרט אנו מאמינים שעדיף ללכת עם הטבע ולא נגדו.  בוידאו מוצגות כמה הצעות של לאון מגלריית וסטו שמראה כיצד ניתן לטפל בספסל עץ שעמד מספר שנים בחוץ ועיבד את הצבע. הטיפול מתבצע באמצעות חומרים טבעיים בלי לפגוע ביופיו המקורי והטבעי של הרהיט.

ריהוט מעץ מלא לגינה

שימור וחידוש הרהיטים

כדי לחדש את מראהו של רהיט גן שנפגע מפגעי מזג האוויר, משייפים אותו תחילה עם כיוון הטקסטורה של העץ במלטשת או בנייר שיוף מספר 0 או מספר 220 עד 400, כדי להסיר ממנו לכלוכים וכתמי שמן.

אחרי השיוף, משמנים את העץ היטב עם כיוון הטקסטורה שלו, בעזרת סמרטוט או מברשת שעליהם שמים חומר לשימון עץ כמו ורנית, ואקס (דונג דבורים) או שמן טיק. כמו עור של אדם, אחרי שמשמנים עץ הוא חוזר להיות יפה וגמיש יותר, ושומר על הלחות שלו. חוזרים על תהליך השימון לפחות פעמיים. את פעולת השימון מומלץ לבצע פעם בשנה, לא יותר.

ריהוט גן מעץ מלא
רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...