Skip to main content
עץ ממוחזר

קולקציית הדייגים שלנו מגלמת בתוכה את כל מה שאנחנו כל כך אוהבים בריהוט – עיצוב ייחודי, חומר מעניין וחם, עץ מלא, שילובים מרתקים, חומרים ממוחזרים ושינוי מתמיד.
כבר כמה שנים שאנחנו מביאים לארץ את הקולקציה המרתקת הזו של רהיטים עשויים עצי טיק בגלגול השני שלהם – קורות עצי טיק שפורקו מסירות דייגים אינדונזיות שסיימו את תפקידן, הוקצעו מחדש והושמשו לצורך תעשיית הרהיטים. העץ הזה, מספר סיפור שלם של מה שהיה בגלגול הראשון שלו – הצבעים, הטקסטורה, שינויי הגוון והעובדה שאף קורת עץ לא דומה לחברתה.
הקולקציה הזו מתחדשת כל הזמן בשל העובדה שנוספים לה כל הזמן קווי עיצוב חדשים. הרשו לנו להציג בפניכם את הקווים שנוספו לאחרונה לתצוגה שלנו:

כונניות מעץ ממוחזר
שידת עץ מלא ממוחזר בשילוב ברזל

EDITO: קו עיצוב תעשייתי המחבר בין העץ הממוחזר לבין ברזל ממוחזר בקווים ישרים וכפולים.
——————————————————————
LOCKER: סדרה שקיבלה גם היא את השראתה מהעולם התעשייתי, ובאופן ספציפי מסגנון ה”לוקרים” מברזל שהיה מקובל בבתי ספר ומשרדים. הלוקרים מקבל טוויסט עיצובי, חם ומעניין בזכות השילוב עם העצים הצבעוניים שגם הם מעובדים כאן בגירסה יותר תעשייתית – קורות קצרות וצרות היוצרות פסיפס מרתק יחד עם הברזל הממוחזר.

רהיטי עץ מלא ממוחזר
שידת עץ ממוחזר וברזל

SIXTIES: סדרה אהובה במיוחד החוזרת עם רהיטים חדשים – השילוב בין העץ והברזל יוצר בסדרה זו קו רך ועדין בשל הקווים המעוגלים בסגנון שנות ה-60 תוך שימוש בקורות עץ רחבות וצבעוניות במיוחד.

מזנון עץ ממוחזר בשילוב ברזל
רהיטי עץ טיק ממוחזר
שולחן עץ טיק וברזל
ארוניות עץ וברזל
עץ ממוחזר מסירות
רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...