Skip to main content

כשמדובר על מיטה, בין אם זו מיטה זוגית, או מיטת יחיד, חשוב לבחור ברהיט שישרת אותנו שנים רבות, יבטיח שינה איכותית ותמורה טובה בעבור ההשקעה הכספית של הרכישה. כיום ניתן למצוא מבחר מגוון של מיטות במידות שונות וגם מחומרים שונים. אולם מיטות מעץ מלא, אשר מיוצרות מסוגי עץ שונים כגון עץ בוק, אלון, אורן, מהוגני ועוד, נחשבו מאז ומתמיד למיטות איכותיות ויוקרתיות המאופיינות ביתרונות רבים ועל כן מאוד פופולריות בקרב רוכשים המחפשים את הטוב ביותר.

לקטלוג מיטות עץ מלא בגלריית ווסטו >

מיטות עץ מלא

למה מיטת עץ מלא?

עץ מלא נחשב לחומר המועדף לייצור מיטות, וזאת מאחר ויש לו יתרונות משמעותיים רבים הנובעים מחוזקו ועמידתו לאורך שנים:

  • העץ המלא הוא חומר גלם טבעי, ידידותי לסביבה, עמיד, איכותי ופונקציונאלי. יתר על כן, על מנת להתאימו לתנאי לחות ויובש בחדרי השינה, העץ הטבעי עובר הליך עיבוד וטיפול מיוחד המאפשר לו "לנשום" גם בתנאי לחות ויובש קיצוניים.
  • כמו כן, בניגוד לעץ מעובד, אשר עובר טיפול בפורמלין על מנת למנוע חדירת טפילים, עץ מלא אינו זקוק לטיפול מסוג זה משום שהוא אינו חדיר למזיקים. כך, כאשר מדובר במיטה מעץ מלא אתם יכולים להיות בטוחים שהמיטה נקייה מחומרים כימיים.
    יציב ובטוח יותר – עץ מלא הוא חומר גלם חזק ועמיד לאורך שנים ארוכות, מה שמבטיח שהמיטות תהיינה יציבות וחזקות מאד, היכולות לשאת מעמסות כבדים בלי כל חשש שיתפרקו או שיישברו.

מיטת עץ מלא

  • עץ מלא נשאר במראה טוב לאורך שנים – זהו אחד מחומרי הגלם היפים ביותר, והכי חשוב, ניתן לחדשו ולשנות את צבעו בקלות בשיטת עשה זו בעצמך.
    מיטות מעץ מלא יכולות להפוך כל חדר שינה לחלל מעוצב ומרשים ביופיו וזאת הודות למראה היוקרתי של העץ המלא והאווירה החמימה והנעימה אותה הוא משרה בחלל החדר, אווירה שלא ניתן להשיג בעזרת שום חומר גלם אחר.
  • מיטות מעץ מלא הן רהיט המותיר רושם יוקרתי ואיכותי. עץ מלא, על כל סגנונות העיצוב וסוגי העץ השונים מהווה חומר קלאסי. מיטות מעץ מלא לעולם יחשבו לאופנתיות וככאלו שיכולות להתאים לכל רהיט אחר בחדר השינה באופן מושלם. מיטה מעץ מלא נראית מרשימה ויקרה והיא פריט ריהוט אשר יישאר רלוונטיי לשנים רבות.
    מיטות מעץ מלא מוצעות בחנויות בטווח רחב של מחירים, עיצובים וסגנונות – מיטות זוגיות בסגנון אירופאי קלאסי, בעיצוב כפרי טוסקאני או פרובנס, מיטות עץ מגולפות עם פיתוחים של המזרח הרחוק, מיטות מודרניות בקווים נקיים או עיצובי הרוסטיק הגולמיים והגושניים אשר מדגישים את חומרי הגלם בצורתם הטבעית – השמיים הם הגבול כשמדובר בעץ מלא.
  • מיטות מעץ מלא ניתן לשלב בכל חדרי השינה, החל ממיטות הילדים, מיטות המיועדות לחדרי נוער, מיטות יחיד וכן מיטות זוגיות. יתרה מזאת, למעוניינים, ניתן אפילו למצוא מיטת בסיס מעץ מלא. אם זאת חשוב לציין כי מיטות מעץ מלא אינן רלוונטיות עבור אלה המעוניינים במיטה מתכוונת משום שהאחרונה איננה מיוצרות מעץ מלא.

לסיכום, למיטה מעץ המלא יש לא מעט יתרונות, כאשר אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים ביותר הוא עניין האיכות. מיטה מעץ מלא היא מיטה שעומדת בהצלחה רבה במבחן הזמן, פשוט משום שחומר הגלם שמרכיב אותה הוא אחד החומרים החזקים והאיתנים ביותר שקיימים. ועל כן היא יכולה להתמודד בהצלחה גם בתנאי לחות או שהטמפרטורה גבוהה במיוחד ולהישאר מרשימה ואיכותית גם לאחר שנים רבות וטובות.

מיטה זוגית עץ מלא

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...