Skip to main content

אם המטבח הוא לב הבית שלנו, אזי פינת האוכל בבית היא הפועל היוצא של הלב, המקום בו בני המשפחה והחברים מתאספים, המקום בו אנו חוגגים את החיים בארוחות משפחתיות, ערבים זוגיים רומנטיים ובכל פעם שרעבים. כשפינת האוכל שלנו מזמינה ומעוצבת, אנחנו מרגישים רצון לשבת בה, לאכול בנחת וליהנות מאווירה נעימה, חמימה ומשפחתית. כמו כל חלל אחר בבית, על פינת האוכל להתאים לרוח העיצובית הכללית של הבית או לפחות לעיצוב סלון הבית ולהשלים אותו.

לקטלוג פינות האוכל בגלריית וסטו >

פינת אוכל עם הרחבות

ריהוט בעיצוב כפרי

הסגנון הכפרי בעיצוב הבית הוא סגנון נפוץ ועל-זמני על כן רבים בוחרים לעצב את פינת אוכל שלהם בסגנון כפרי מאחר וסגנון זה יוצר אווירה חמימה, ביתית ונעימה. הסגנון הכפרי כולל מנעד רחב של עיצובים, החל מעיצוב כפרי של פעם וכלה בסגנון כפרי מודרני. באופן כללי על מנת להשיג תחושה הכפרית חמימה וביתית בפינת האוכל, יש להשתמש בגוונים חמימים, טבעיים ובהירים וכן באמצעות שילוב של חומרים טבעיים בעיצוב. כך למשל, ניתן לכלול בעיצוב שולחנות מעץ טבעי ולרפד את כיסאות אוכל בריפוד בעל מראה טבעי וגוונים בהירים וחמימים.

ריהוט כפרי בולט ביופיו הודות לפשטותו ועדינותו, והוא מעניק לבית מראה אותנטי וייחודי. אומנם פינת אוכל כפרית מאופיינת ברהיטים עשויים מעץ, אך לא כל סוג של עץ תואם במראהו את הסגנון הכפרי. להשגת הסגנון הכפרי יש לבחור ברהיטים העשויים עץ מלא גס עם חריצים או עץ טבעי, עץ משויף או משופשף. כמו כן, אפשר לשלב ברהיטים פרזול ברזל מעניין, אשר ייתן את הטאץ' הכפרי.

שולחן אוכל מעץ מלא עם רגלי ברזל

עיצוב פינת אוכל כפרית

ניתן להוסיף לפינת האוכל מספר אלמנטים משלימים אשר יתרמו להשלמת המראה הכפרי, לדוגמא הוספה של מזנון בסגנון כפרי אשר יתכתב עם שולחן האוכל. ניתן לבחור מזנון משולב ויטרינות עם זכוכית המשתמש בכלי האוכל המאוחסנים בו כחלק מתפאורת החלל ומציג אותם לראווה.

אלמנט נוסף שניתן להוסיף הוא גופי תאורה – מנורות אווירה לתקרה בעיצוב מיושן ועם תאורה רכה יוסיפו הרגשה חמה סביב השולחן ויהפכו את פינת האוכל לכפרית המושלמת. כמו כן, בכדי לחזק את המראה הכפרי, כדאי לבחור בטקסטילים בגוונים טבעיים – בז’, חום, שמנת ובריק אשר ישתלבו בהרמוניה עם הרהיטים בגימור טבעי וישלימו את המראה הכפרי. כדאי לצבוע את הקירות  פינת האוכל בצבע לבן אן שמנת. למעוניינים בגיוון, ניתן להוסיף קיר לבנים או ליצור מראה של קיר לבנים באמצעות טפטים.

גם בבתים בעלי עיצוב מודרני, שולחן אוכל סגנון כפרי מעץ מלא יוסיף את הטאצ' החמים ויאזן בין כל החומרים הקרים עם נגיעה כפרית וחמימה.

פינת אוכל מעץ אלון מלא

פינת אוכל צריכה להיות נוחה ויפה אבל לא פחות חשוב מכך איכותית. אם רוצים שההשקעה שלנו בריהוט תהיה לטווח ארוך ושנוכל ליהנות ממנה במשך שנים רבות, יש להקפיד בבחירת החומרים מהם עשויים השולחן והכיסאות ולא  פחות חשוב על איכות הגימור.

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...