Skip to main content

פרויקט עיצוב קליניקה פרטית
תכנון ועיצוב פנים: חגית משיח אלון וזהבית נחום
וילונות: יניב פארי

את הלקוח, ד”ר נועם חי, פגשנו במסגרת חיבור בין חברים. החיבור היה מיידי וכבר בפגישה הראשונה עלתה רשימת הצרכים אשר נרשמה בקפידה.
לאחר מספר סקיצות, נבחר התכנון המנצח.
האתגר היה לייצר מספיק חדרים ופרטיות, אך יחד עם זאת לשמור על כניסת הנוף פנימה מבלי לייצר תחושת עומס. כמו כן, היה צורך להתמודד עם קורה תקרתית שחוצה את החלל באלכסון ומייצרת גבהים שונים בחלל.
הלקוח, רופא לכירורגיה אסתטית ופלסטית באזור מידטאון תל-אביב, ביקש לתכנן מרפאה שתשדר מקצועיות ויוקרה, אך תעטוף בחמימות כמו בבית. היה ברור שמתכננים קליניקה שיכולה להפוך בקלות לחלל אירוח, בשטח של 108 מ”ר.

עיצוב חלל מודרני בקליניקה

כניסה וחדר ההמתנה
כבר בכניסה לקליניקה, מרגישים את תחושת היוקרה והחמימות שעוטפת את החלל המרכזי באור רך.
דלפק הכניסה תוכנן ועוצב על ידי המעצבות ונצבע בצבע אפור כחול, אשר נותן עומק נוסף לחלל. מנורות נתלות מלמעלה (טורקיז) על רקע הארון האחורי, מרגישות כמו תכשיט אשר מוסיף תחושת חמימות ואלגנטיות.
הקירות נצבעו בגוון בהיר חם, תוך שילוב פרופילים דקורטיבים עדינים של ריבועים ופס הפרדה ליצירת מראה קלאסי. הרצפה חופתה באריחים דמוי בטון מוחלק ואילו התקרה תוכננה באריחים פריקים עדינים בעלי גדלים שונים לטשטוש תחושת “המשרדיות”. (יהודה – תקרות אקוסטיות), גופי התאורה אשר שולבו בה, נראים כמו המשך של התקרה (ריג’נט). התאורה רכה וכוללת תאורה ממוקדת ותאורה שוטפת ליצירת מספר תרחישי תאורה.
אזור ההמתנה, נראה כמו לקוח מחדר מגורים במלון בוטיק, שידה שחורה מברזל בשילוב מראות (Vicious Gallery – אורלי בן סימון) וילונות לבנים נשפכים (יניב פארי), ספה שחורה וכורסאות בגוון אוף וויט (Vastu), שטיח אפגני אפור (ג’וזפין), שולחנות קש בשילוב זכוכית (סיאם), תמונות אומנותיות (וכל זה עטוף בנגיעות של ירוק.

ריהוט בסגנון מודרני לקליניקה
עיצוב קליניקה בנגיעה חמה

חדרי היועצות חופו בפרקט למינציה – פישבון אלון, מטעמים פרקטיים נבחר פרקט למינציה. הפרופילים הדקורטיבים והווילונות הרכים  חוזרים גם בחדרים הללו.
חדר הטיפולים, קיבל את הנוף משני הכיוונים, כסא הטיפולים נקבע במרכז החדר והקירות חופו בחלקן בטפט ובמראות. התאורה שנבחרה מותאמת לצרכי החדר. היחידה אשר עשויה נגרות, מחופה בשיש דקטון בהיר והקיר מחופה באריחי שברון בהירים ורובה אפורה ליצירת ריבודיות ועומק נוסף.
חדרי הרופאים, כוללים ריהוט יוקרתי, שולחן בחיפוי עור שחור, יחידות כיור בכרום כולל שיש דקטון שחור וחיפוי שברון תואם. תאורה תואמת מעל שולחנות העבודה בחדרי הרופאים ובחדר טיפולים טושטשה תחושת ההמצאות בקליניקה מתוך רצון לחזק את תחושת החמימות והביתיות.

קליניקה מודרנית בנגיעה חמה
קליניקה בעיצוב חגית משיח אלון וזהבית נחום

תכנון ועיצוב פנים: חגית משיח אלון וזהבית נחום
וילונות: יניב פארי
ריהוט ואקססוריז: טורקיז בית יצחק, שכטר פרוייקטים, Vastu, Vicious Gallary
נגרות: נגריית אצטרובל
קבלן: אבן השדה
תאורה: טורקיז, Regent Lighting
חיפויים: Mody, גולדשטיין טפטים
מחיצות ודלתות: ברבי טק
מפקח: גרשון חריטן
צילום סטילס: אורן קאן – יוקאן סטודיו

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...