Skip to main content

עץ אף פעם לא יוצא מהאפנה בעיצוב הבית. בשביל גבריאלה באומגרטן עץ הוא לא רק טרנד אלא אהבה רבת שנים אותה היא הפכה למקצוע. אנחנו נדבר איתה היום על חדווה בשילוב סגנונות עיצוביים, על החשיבות בהכנסת חומרים טבעיים הביתה וגם על איכות הסביבה.

אנחנו יבואנים של ריהוט מעץ מלא, עץ טיק ממוחזר. אנחנו עובדים עם כל חתיכה של עץ. שום דבר מעץ לא נשאר שאנחנו לא עושים משהו עם זה. וכל זה מגיע מאינדונזיה.

מה החיבור שלך לאינדונזיה?
לאינדונזים יש מסורת מאוד ארוכה לבניה של ריהוט.

מה מייחד עץ טיק משאר סוגי העץ?
עץ טיק זה עץ מאוד חזק, עמיד ועומד בכל תנאי מזג אוויר. בעבר בנו ממנו סירות. הוא מתאים גם לריהוט גן וגם לריהוט בתוך הבית.

אנחנו עובדים עם כל החלקים של עץ כולל שורשים, ענפים. יש כאן שמירה על איכות הסביבה. אנחנו צריכים לשמור את חומרי הגלם שעומדים לרשותנו במקום להחליף אותם.

רהיטי עץ

בשביל מה יש כאן נגריה אם אתם מייבאים הכל מאינדונזיה?
בגלל שעץ הוא משהו חי וגם כבד, אי אפשר להביא את הכל מאינדונזיה לפה בצורה המוגמרת. אנחנו צריכים לעבור על הכל, לבצע גימורים סופיים.

מה הטרנדים החמים בעולם העיצוב?
אני חושבת שיהיה יותר ויותר דברים טבעים. עיץ לדעתי יהיה נושא מאוד חזק. גם המודעות לנושא המחזור מתפתחת. אנשים כבר עכשיו מגיעים ושואלים על ריהוט מעץ ממוחזר, איך נראה עץ ממוחזר.

גלריית רהיטים

מה החיבור שלך לעץ?
מאוד חשוב לי שבבית שלי יהיה עץ. קשה להגיד. אני פשוט אוהבת עץ.

איך עץ יכול להשתלב בבית מודרני הייטקיסטי?
אין שום סיבה לא לחבר בין השניים. לפעמים כשמדברים על עץ אנשים חושבים על ריהוט של סבתא. אבל זה לא נכון. למשל במטבח הכי הייטקיסטי אפשר להביא שולחן עץ טיק גושני וזה יראה מאוד יפה. אני לא ראה שום מקום שאי אפשר להכניס אליו עץ.

סגנונות עיצוב שאפשר לעשות בעץ
אם הסגנון שלנו בבית הוא קולוניאלי, קלאסי, כפרי או מודרני זה כל כך יפה ומוסיף כשעיצוב ושמירה על הסביבה משתלבים ביחד. זה נותן לבית שלנו ערך מוסף שאנחנו ממש חייבים אותו לעצמינו.

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...