Skip to main content

ילדים, בעלי חיים וגם אנחנו, המבוגרים, לא עושים חיים קלים לספות, והן לא נשארות כמו שהן לאורך זמן. הן מתלכלכות מדי פעם, וצריך לנקות ולטפל בספות לאורך השנים. איך אנחנו שומרים על הספות, ואיך אנחנו מנקים אותן?

אנחנו, כמובן, דוגלים בשיטות הטבעיות. כמו שאנחנו גם משתדלים להביא ספות מרופדות בבדים טבעיים, אנחנו כמובן גם דוגלים בשיטות הטבעיות לנקות ולשמור על הספות. אחת לכמה זמן באמת צריך לנקות את הספות, ויש לנו שתי שיטות.

ספה מעוצבת

ניקוי ספות ללא הסרת הריפוד

שיטה אחת היא לעשות ניקוי בלי להסיר את הריפוד של הספה, כשיש שתי דרכים טבעיות נהדרות לעשות את זה. קודם כל, לפני שמנקים, חשוב לשאוב היטב היטב. אחרי ששואבים, יש לנו אפשרות אחת להקציף אבקת כביסה עם מים, ועם הקצף של אבקת הכביסה ומברשת פשוט לנקות באופן נקודתי, וזה מסיר את הכתמים בצורה נהדרת ומשאיר ריח נפלא.

אפשרות שנייה היא לערבב מים פושרים עם קצת חומץ, ושוב, עם מטלית, אחרי ששואבים, לנקות את המקומות המוכתמים. זה מנקה בצורה נפלאה, ואם נשאר קצת ריח של חומץ, אפשר תמיד או תרסיס של בגדים או אפילו טיפה לעבור עם מרכך כביסה בעדינות, וזה מוציא את הריח של החומץ ומשאיר ריח נפלא לבדים של הספה.

ספה תלת מושבית

הסרת ריפוד לפני ניקוי ספת בד

אחת לתקופה, כשצריך לעשות ניקוי שהוא יותר מקיף ומעמיק, מרוב הספות היום ניתן להסיר את כל הריפוד, לא רק את הכריות, ולשלוח לניקוי יבש, אלא גם את הריפוד עצמו. הריפוד ניתן להסרה. מסירים אותו, שולחים לניקוי יבש ומחזירים מתי שצריך, אפילו אחת לשנה ולא יותר. מחזירים מניקוי יבש ספה חדשה ונקייה שיכולה להמשיך ולתפקד כמו ספה חדשה למשך עוד שנה-שנתיים קדימה.

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...