Skip to main content

פריט עיצוב לחדר השינה עם דגש על נוחות וסטייל.

הרהיט שמתקשר באופן ישיר עם חדר שינה הינו כמובן המיטה. למיטה מתווספים פריטים נוספים: ארונות, שידות צד מיטה, שטיח ולפעמים גם הדום. אולם כל מעצב  פנים ימליץ להכניס לחדר המיטות כורסא נוחה ומעוצבת, כזאת שתאפשר לכם להירגע אחרי יום ארוך וגם תשמור על הבגדים שלכם בזמן שתשנו. בנוסף לתפקידים הפונקציונליים, כורסא איכותית תוסיף טאצ' של אלגנטיות וסטייל לחדר השינה ותגדיר איזור נפרד וקצת שונה לשהייה כיפית ונינוחה.

קטלוג כורסאות >

כורסה לחדר השינה

כורסא בחדר השינה

כורסא בחדר שינה יכולה לשמש כפינת קריאה נעימה – מקום אידיאלי להתרווח בתוכו עם ספר, עם כוס תה בערב, לפני השינה, או עם קפה מהביל בבוקר, מייד לאחר ההתעוררות. התברכתם בחדר שינה עם נוף קסום שאתם אוהבים לצפות בו בשעות הבוקר? מיקמו את הכורסא לצד החלון ותזכו לתצפית מושלמת שתמלא את היום שלכם באנרגיה ושמחה. הכורסא תשמור על שמיכת הכרבולית שאתם נוהגים להתעטף בה בערבים קרירים, ואם אתם רגילים לתכנן מראש את מה שתלבשו למחרת, תוכלו להניח את הבגדים על הכורסא כדי לחסוך זמן וכאב ראש בבוקר. 

למעשה, הכורסא תסייע לכם להפוך את חדר השינה לחלל רב-תכליתי שמאפשר מגוון רב של פעילויות – הרבה מעבר לשינה בלבד. אם תציבו כורסא מסוגננת, עם עיצוב מרשים ופלטת צבעים דומיננטית, במיקום הנכון, תוכלו לשדרג את המראה והאווירה בחדר השינה, לשנות את האנרגיה וליצור נוכחות עיצובית בולטת.

כורסאות מעוצבות לחדר שינהמהי הכורסא האידיאלית לחדר השינה?

בחירת הכורסא המושלמת לחדר השינה כרוכה בהתחשבות במספר גורמים. ראשית, יש לקבוע את הגודל המתאים של הכורסה, בהתבסס על מידות החדר, וזאת כדי לשמור על פרופורציות ולמנוע תחושה של צפיפות ועומס. בנוסף, חשבו על צבע של הכורסא בהשוואה לפלטת הצבעים השולטת במרחב. הכורסא יכולה להשלים את הפלטה הקיימת או, לחלופין, להוות קונטרסט בולט, כדי לשבור מונוכרומטיות, להכניס עניין וליצור נקודת פוקוס עיצובית. 

לאחר קבלות ההחלטה בנוגע לגודל והצבע, יש להתעמק בקונספט העיצובי. הכורסא שתבחרו צריכה לגלות יחס לסגנון העיצובי שקיים בחלל. אין זה אומר שהיא בהכרח חייבת להיות מעוצבת בסגנון הזהה לשאר הרהיטים. במקרים רבים, כאשר העיצוב הכללי יחסית ניטרלי, אפשר לעשות בחירה יצירתית, מחוץ לקופסה ולבחור בכורסא שסגנונה שונה ומתבלט על פני הרהיטים האחרים. יחד עם זאת, יש לשקול את העיצוב והמבנה של הכורסא גם בזווית הפונקציונלית. כך למשל, כורסא שמיועדת לקריאה צריכה להיות נוחה, בעלת מבנה אורתופדי, ריפוד רך ונעים ומשענת גב תומכת, המתאימה לישיבה ממושכת.

העיצוב הכללי של חדרי שינה יקבע במידה רבה על פי מיקום הכורסא בחלל. מומלץ להציב את הכורסא בפינה או בצמוד לקיר, או, אם יש לכם מרחב גדול מספיק, למרגלות המיטה, לתיחום ויזואלי של אזור השינה.  

כורסא טרדנית ומפנקת במיוחד

כורסאות עם ריפוד בד הן בחירה פופולרית לחדרי שינה. הטרנדים האחרונים של כורסאות קטיפה או קורדרוי משתלבים מצויין בקונספט של פינוק ונוחות. ריפוד שמתנתק מהכורסא בקלות מאפשר תחזוקה קלה ומבטיח שהכורסא תשמור על המראה המקורי לאורך הזמן. אם יש לכם מספיק מקום בחדר אולי תבחרו להציב בו כורסת אוברסייז שהיא ספק כורסת יחיד, ספק ספת לאב סיט. גם צורה של הכורסא משחקת תפקיד. כורסאות מעוצבות במבנה גושני גיאומטרי נמצאות היום במוקד העניינים. הן מסיביות ועגלגלות, בעלות קווים קשתיים אשר מספקים אווירה של זרימה טבעית וגם מעניקים תחושה של בטחון. מומלץ "להלביש" את הכורסא החדשה שלכם עם שמיכה דקורטיבית או מספר כריות בצבעים וטקסטורה המשתלבים עם הוילונות או פרטי טקסטיל נוספים בחדר. לצד הכורסא ניתן להציב שולחן צד קטן שעליו תניחו ספר, גוף תאורה או אביזרי נוי

 

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...