Skip to main content

קטלוג מדפים מעוצבים בגלריית וסטו >

תלבישו את הקיר בצורה אישית וייחודית בעזרת מערכת מדפים מועצבים. יחידות מידוף בגדלים וגימורי עץ וברזל שונים מייצרות אינסוף קומבינציות מדליקות שישדרגו כל חלל במינימום מאמץ ותקציב. תוכלו לעבוד עם סט מדפים מודולריים כדי ליצור אחידות סולידית יותר, או לחלופין, להגיע למראה אקלקטי צעיר על ידי שילוב של מדפים שונים יחד.

בווידאו מוצגים מדפים מקולקציית Shelfmate

רעיונות למיקום מערכת מידוף דקורטיבית

מדפים במטבח

במטבח מדפים מהווים פתרון אסתטי ומדליק עבור ערימות של צלחות וקערות, אחסון נגיש של תבלינים וצנצנות מזון יבש. לצד כל אלה תוכלו להניח על המדפים במטבח גם פרטי נוי, עציצים ואף בקבוקים וכוסות יין.

מדפים מעוצבים למטבח

בתמונה מדפים לתליה SOLO

קיר מדפים בסלון

בסלון מדפים דקורטיביים הם פריט סופר חשוב שמכתיב את הטון והופך למוקד העניין. תוכלו לסדר את המדפים על הקיר הדומיננטי או על קיר הכוח של אזור הישיבה, כך שיתאימו לפתחי החלונות במקום, לאזור הטלוויזיה או למיקום המזנון, לקבלת קומפוזיציה מאוזנת ומושכת. אפשר להציג על המדפים בסלון מגוון רחב של אקססוריז, ספרים, עציצים, פסלונים או תמונות המשפחה. מערכת מדפים בסלון למעשה משמשת כסוג של ויטרינה פתוחה והיא מקנה למקום אופי ייחודי ותחושה של חום ומשפחתיות.

מדפים לסלון

מידוף בחדר שינה

בחדר השינה תוכלו למקם את המדפים לצידי המיטה. כאן הם יספקו מענה להנחת ספר קריאה לפני השינה, גוף תאורה קטן, שעון מעורר ופריט דקורטיבי. כך למעשה יכולים המדפים למלא את תפקידה של שידת הלילה.

גם מעל ראש מיטה מדפים יוצרים הזדמנויות עיצוביות עבור הדיירים. לא משנה אם תחליטו למלא אותם בצמחים, נרות דקורטיביים ריחניים, ספרים או תמונות של האהובים – כל אפשרות תמלא את חדר השינה באווירה של חמימות ומגע אישי.

מדפי עץ מעוצבים

תכנון מדפי קיר

כדי ליצור קומפוזיציה מוצלחת ואסתטית של מדפים על הקיר אנחנו ממליצים לפעול לפי שלבים מסודרים של תכנון וביצוע. מדדו את האזור בו אתם מעוניינים לתלות את המדפים. ציירו את האיזור על גבי דף תוך שמירה על הפרופורציות של מידות הקיר והוסיפו לציור את המדפים. בדקו את הוראות היצרן להתקנה של המדפים שרכשתם ופעלו על פיהם ובהתאם לתכנון של אזור התליה.

מדפים מעוצבים

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...