Skip to main content

תעשיית עיצוב הרהיטים עברה בשנה אחרונה מהפך רעיוני מהותי, הן בעקבות משבר הקורונה, הן בשל העלייה במודעות האקולוגית והסביבתית והן בזכות פיתוח טכנולוגיות חדשניות. פרטי ריהוט מפוארים במראה יוקרתי כבר אינם באופנה. הטרנדים החדשים בעיצוב הפנים מושפעים מהשינויים שעוברים על האנושות כולה – מהאווירה של חוסר וודאות כלכלית ועד להשתוקקות של בני האנוש לביטחון אישי, מהצורך לעבוד מהבית ועד לרצון ההולך והגובר בחיבור עם הטבע, בהשגת איזון נפשי ובריאותי. על כך, הקולקציות המובילות לשנת 2021 מציעות לצרכנים ריהוט חסכוני ומשתלם, מותאם לשימוש אינטנסיבי, מינימליסטי וידידותי לסביבה.

רהיטים מעוצביםהמגמות החדשות בעיצוב הפנים מתבססות על קולקציות ריהוט בגישה אקלקטית, המשלבת בין סגנונות עיצוב מסורתיים ומודרניים, בין חומרי גלם קלאסיים כמו עץ מלא, ועד לסוגי ביופלסטיק ידידותיים לסביבה. המסר המרכזי הינו האינדיבידואליות, ביטוי עצמי, שבירת מוסכמות וחופש יצירתי.

צבעים בעיצוב רהיטים לשנת 2021

גווני כחול כהה יהפכו בשנת 2021 לאחד הצבעים הטרנדיים ביותר בעיצוב הפנים. הגוונים הקרירים והעמוקים אלה יעניקו לחלל קו אלגנטי, מעודכן ומתוחכם. אל גווני הכחול מצטרף האפור, אשר מסתמן כצבע השנה. האפור הניטרלי משתלב באופן הרמוני עם כל פלטת צבעים ומאפשר יצירת שלל סגנונות מותאמים אישית. השימוש באפור מומלץ במיוחד לשילוב עיצובים טכנולוגיים בחללים מודרניים מינימליסטיים.

גווני קרם ושמנת מתאימים לחללים פתוחים עם תקרה גבוהה. החללים שבנויים על בסיס צבעי פסטל ניטרליים שופעים רכות, אינטימיות ותחושה של מרחב נשימה.

פינות אוכלמוטיבים מרכזיים

שילוב עץ טבעי במראה סקנדינבי יהפוך לרלוונטי אף יותר בשנה הקרובה. הפעם, אפשר להשתמש בעץ לא רק לחיפוי רצפה, אלא גם לכיסוי קירות ותקרה. בנוסף לתחושה של חמימות מחבקת, עץ טבעי מעניק לחלל בידוד מצוין לחסכון באנרגיה.

רהיטים מעץ מלאהטרנד האקולוגי מאפשר למעצבים להתמסר לחופש היצירה ולהפתיע צרכנים על פרטי ריהוט במראה יוצא דופן. טרנד זה מבוסס על שימוש חוזר בחפצים ישנים ועל יצירת רהיטים ממוחזרים. בשנה הבאה נראה יותר פריטי ריהוט הבנויים מחומרי גלם טכנולוגיים, כמו סוגי ביופלסטיק בכיסוי אפוקסי, אשר מספקים חסכון באנרגיה, ניתנים למחזור, אינם מזהמים ואינם פוגעים בסביבה.

אלמנטים טבעיים, כגון קערות ועציצים עשויים קש או ראטן במגוון צורות, משרביות עץ או מתכת בדוגמאות שלוקחות השראה מעולם הצומח, מוטיבים צורניים של זרימה, פרחים או ענפים משולבים בגופי תאורה, מראות או חפצי נוי ואומנות משולבים בחללים מודרניים, מדגישים ומעמיקים את הקשר שבין האדם אל הטבע. הטרנדים הטבעיים אשר נוצרו בעקבות הגעגועים אל הטבע והרצון לחיבור אל השורשים, הפכו לפופולאריים במיוחד בעידן הקורונה, בשל סגרים ובידודים.

רהיטי ראטןסגנון אמנותי, אשר כובש את אופנת עיצוב הפנים בזמן האחרון, מתאים במיוחד לחובבי תרבות ואסתטיקה גבוהה. פרטי אמנות ברוח רטרו כפרי ובסגנונות ארט דקו, בוהו שיק, קוביזם ואבסטרקציוניזם יעניקו לכל חלל אווירה מתוחכמת, אינטליגנטית, שופעת גירויים תרבותיים, אופי ועניין.

הטרנד של מינימליזם מודרני מקבל השנה זווית חדשה. חללים נקיים ומינימליסטיים מהווים רקע מושלם הן לריהוט בסגנון תעשייתי עם שלל ממשקים טכנולוגיים מעוצבים, והן לריהוט במראה טבעי גולמי, בסגנון כפרי מסורתי.

פינת אוכלהעיצוב האישי, בדגש על חופש הביטוי, יהפוך לקו המוביל בתעשיית הריהוט. המעצבים ממליצים למקם בחללי הבית פרטי ריהוט ייחודיים בעבודת יד, אשר מזוהים עם האופי והסגנון של הדיירים.

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...