Skip to main content

חמימות ומינימליזם מתוחכם – עיצוב סקנדינבי של פינת האוכל

סגנון העיצוב, הצבעים והשילובים יוצרים מראה חמים, נינוח ומרווח. פינות אוכל סקנדינביות עונות על ההגדרה "לא מתאמצות "- הן מאווררות ועם זאת בעלות צביון קלאסי והמינימליזם שלהן מושלם גם לחללים הקטנים. מהם עקרונות העיצוב המרכזיים של פינות אוכל נורדיות?

קטלוג פינות אוכל>>

פינת אוכל נורדית

עיצוב אזור פינת האוכל בסגנון סקנדינבי

חמישה כללי עיצוב שיעזרו לכם לעצב את החלל בסגנון.

 הקפדה מן היסוד

שולחן אוכל וכיסאות ניצבים במרכז, הן מהבחינה העיצובית והן מבחינת השיקול הכספי, וזאת יש לקחת בחשבון. חשוב לבחור פריטים באיכות גבוהה. עץ הוא החומר המרכזי בשימוש בעיצוב פנים סקנדינבי. גווני עץ בהירים כמו ליבנה ואורן לבן, בשילוב עם קירות לבנים יוצרים סביבה נקייה ונעימה. הוספה של שטיח יסגור את הפינה ליצירת מראה חמים, רך ובלתי אמצעי בפינה בה מתכנסים בני המשפחה לאכול ולדבר.

טיפ מקצועי: במידה וחלל פינת האוכל צר במידותיו, כל שעליכם לעשות זה למשוך כסאות בר עד לדלפק המטבח, ובכך ליצור פינת אוכל סקנדינבית שימושית ויעילה.

תפנו לעצמכם מקום

אחד העקרונות בעיצוב חדר אוכל סקנדינבי מדבר על ניצול נכון של חללים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בבחירה מדויקת של פתרונות אחסון בהתאם ללייף סטייל המשפחתי. אם ,לדוגמה, אתם אוהבים לארח תוך הגשת אפריטיף, השתמשו בעגלת בר כדי לארגן את האביזרים הנלווים. הניחו את בקבוקי המשקאות היפים ביותר מעל והשתמשו במדפים שמתחתם לארגון גביעי זכוכית ודלי הקרח.

אם אתה יותר בעניין של בישול והגשה מתוצרת הבית, או שאת אוהבת לאפות עוגיות עם בני משפחתך, ייתכן שדווקא מזנון ישרת אותך בדרך הטובה ביותר. מזנון אידיאלי לאחסון פריטים וכלי הגשה ששמורים לאירועים מיוחדים.

פינות אוכל מעץ

הוספת תאורה רכה

תאורה רכה היא אחד הסממנים הבולטים בפינות אוכל בסגנון סקנדינבי. מדינות סקנדינביה ידועות בחודשי החורף הקרים והארוכים. גופי תאורה המפיצים אור חמים ומזמין, תורמים להפיכת הדירה המודרנית שלך למאורה שנעים להתכרבל בה. עבור חדר אוכל סקנדינבי, אנו ממליצים להתקין נברשת או מנורת תלייה ישירות מעל שולחן האוכל. גוף תאורה בעל צורה פשוטה בגוון שחור או לבן מט. התקנת דימרים מתכווננים, יושג יתרון נוסף של יצירת אווירה בהתאם למצב הרוח.

דרך נוספת להאיר את פנים חדר האוכל, היא להכניס כמה שיותר אור טבעי. השאר חלונות ודלתות זכוכית נטולי וילונות. במידת הצורך, ניתן להיעזר בוילונות אווריריים-נשפכים כדי לקבל פרטיות תוך ניצול מקסימלי של אור השמש. טיפ מקצועי: אם אין באפשרותך להחליף גופי תאורה עיליים, מנורת רצפה או מנורה שולחנית יעשו את העבודה. בחר מנורה בעיצוב פשוט, בעלת בסיס עץ בגוון בהיר, מט שחור או לבן לגימור מודרני.

תמונות על הקירות

הפוך את פנים חדר האוכל שלך לייחודי על ידי תליית כמה הדפסים לבניית קיר גלריה. שימוש בצבעי ​​שחור, לבן ואפור נהדר ליצירת אווירה רגועה. היצמד לצורות, קווים ועיצובים נקיים כדי ליצור אווירה שלווה ומודרנית. השתמש במסגרות עץ שחור, לבן או טבעי כדי להבליט את האומנות.

אם הסגנון העיצובי אסתטי שלך נוטה למינימליזם, תלה הדפס  אחד גדול. זה עשוי לעבוד טוב יותר בחדר האוכל. למראה מאוזן, תלה שני הדפסים בגודל זהה בשני קצות המזנון. אפילו טוב יותר, הנח פמוטים מתחת ליצירה כדי ליצור נופך ייחודי.

המוסיף אינו גורע

למרות שעיצוב פנים סקנדינבי דוגל במינימליזם, תרשו לעצמכם להעשיר את מדפי המזנון באלמנטים קישוטיים. פסלוני שיש לבן, שלישיית אגרטלים מקרמיקה, או כמה ספרים ממוקמים באופן אומנותי ולא מתאמץ. עיצוב סקנדינבי מעדיף אלמנטים טבעיים, כך שגם ענף או פרחים מיובשים באגרטל יכולים לעבוד.

טיפ שלנו: הדבר החשוב ביותר בסגנון והלבשת חללים, הוא ללכת עם הבטן שלך – תקשיבו לה! כל שנותר – להתרווח, למזוג כוס יין טוב, להגיש לצדו את האוכל האהוב עליך, ואתה מוכן ליהנות מחדר האוכל שלך בסגנון סקנדינבי.

פינת אוכל מעוצבת

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...