Skip to main content

לאלה שמחפשים שולחן לפינת אוכל חדשה לביתם מצפה אתגר לא פשוט: לבחון מספר רב של דגמים במגוון סגנונות, גדלים, צורות, טקסטורות (וגם מחירים) ולהחליט איזה מהם הם ירצו לקחת הביתה. המגוון המבלבל הזה כנראה הכרחי, הרי ידוע כי על טעם לא מתווכחים. אולם, בין שלל הדגמים המוצעים לצרכנים בחנויות ובקטלוגים יש את האחד שבדרך כלל מנצח – לרוב מדובר בשולחן עגול.

שולחנות אוכל עגולים>

שולחן עגול לפינת אוכל

פינת אוכל עגולה – כל היתרונות

הפופולריות של שולחנות עגולים נובעת משלל האיכויות – חלקם אסתטיות וחלקן פונקציונליות. עבור רבים שולחן עגול מסמל אלגנטיות קלאסית בטעם של פעם, אחרים מוצאים בו עניין מכוון שהוא משתלב בכל מרחב ומתאים גם לחללים קטנים.  שולחן עגול הינו אופציה מושלמת הן לאלה שנוהגים לארח מפגשי חברים בהרכב מצומצם והן לאלה שנהנים לערוך ארוחות ערב משפחתיות נעימות. 

יש שיגידו כי האטרקטיביות של שולחנות אוכל עגולים טמונה ביכולתם ליצור אווירה חמימה ומזמינה המעודדת שיח נעים ומשוחרר בין הסועדים. לזה נוסיף עוד מספר יתרונות חשובים, ביניהם וורסטיליות עיצובית ואיכויות פרקטיות, כמו חיסכון במקום ומגוון אפשרויות ישיבה. פינת אוכל עגולה תעניק לחלל האירוח מראה מהודר וחגיגי, תיצור תנאים מושלמים לשיחת חולין בין האורחים ותסייע למארחים לנהל את הסעודה במינימום מאמץ.

אווירה מחבקת ומסבירת פנים

אחד היתרונות האטרקטיביים ביותר של שולחן אוכל עגול הינו היכולת שלו ליצור אווירה נינוחה, זורמת, המאפשרת לסועדים ליצור קשר אחד עם השני בקלות, מכוון שהם יושבים במרחק שווה אחד מהשני.

חסכון במקום וגמישות בסידור מקומות ישיבה

שולחנות אוכל עגולים הינם אופציה פרקטית במיוחד עבור חללים קטנים או עמוסים ברהיטים. מכוון שאין להם פינות חדות, שולחנות עגולים אינם זקוקים להרבה מקום ובמידת הצורך ניתן להזיז אותם אל הקיר מבלי לפגוע בזרימה של החלל.  בנוסף, הם מאפשרים סידורי ישיבה דינאמיים, וכאשר באים אורחים רבים, ניתן לצרף לשולחן כיסאות נוספים מבלי ליצור עומס וצפיפות. 

שולחן אוכל עגולאפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות

הדגמים של שולחנות עגולים מגיעים במגוון רחב של סגנונות, גדלים וחומרי גלם. רוב השולחנות העגולים לפינת אוכל נבנים מעץ מלא עם פלטת עץ או זכוכית, אך לאלה שמחפשים אפשרויות פחות סטנדרטיות מוצעים דגמים מאבן, מתכת, שיש, פלסטיק ועוד. על כך, אפשר להתאים שולחנות עגולים לשלל סגנונות עיצוב – מכפרי, חמים ואינטימי, דרך מסורתי, קלאסי ואלגנטי ועד לעכשווי, אמנותי ומקורי.

 שיח בין הסועדים

שולחנות עגולים לפינת אוכל מתאימים הן לסעודות חגיגיות והן לארוחות יום יומיות או מפגשים אינטימיים. כאשר מדובר בסעודה רבת משתתפים עם אורחים שלא מכירים אחד את השני, סידור ישיבה סביב שולחן עגול, בניגוד לזה שנוצר סביב שולחן מרובע או מלבני, מעודד אינטראקציה טבעית בין הסועדים ועוזר להם להתגבר על חוסר נעימות הטמון ביצירת קשר עם אדם זר. ארוחה משותפת לצד שולחן אוכל עגול מעודדת הכרויות וחיבורים ויוצרת זיכרונות בלתי נשכחים.

אסתטיקה על זמנית 

צורתו הסימטרית של שולחן עגול משדרת הרמוניה, פרופורציונליות ואיזון ויוצרת תחושה של סדר. שולחן עגול מוסיף רוך למרחב של פינת אוכל ויוצר נקודת מיקוד בחלל.

התאמה לחללים במבנה לא סטנדרטי

שולחנות אוכל עגולים מתאימים לחללים רב תכליתיים, כגון מטבחים המשמשים כפינת אוכל או מרחבי סטודיו פתוחים הממזגים פינת אוכל וחדר מגורים. הם משתלבים בכל מסגרת עיצובית באופן טבעי, מבלי לשנות את הקונספט הדקורטיבי הכללי.שולחן אוכל עגול מעץ

סגנונות עיצוב של שולחנות אוכל

לשולחנות אוכל עגולים יש מגוון אופציות עיצוביות, כאשר כל דגם מתאפיין בסגנון אסתטי ייחודי. יש לכם טעם לא סטנדרטי? מחפשים פריט בעיצוב שובר מוסכמות? אנו מבטיחים כי גם אם העדפות עיצוביות שלכם יוצאת דופן, תצליחו למצוא שולחן אוכל עגול שיעמוד בדרישותיכם האסתטיות. בין אם חלל האירוח שלכם מעוצב בקווים של אלגנטיות קלאסית או במראה טבעי ושלוו, ובין אם עשוי בהשראת המינימליזם המודרני, או ברוח פיוז'ן תוסס –  שולחן אוכל עגול ישתלב באופן הרמוני בתמונה הכללית ויעזור לכם ליצור פינת אוכל מסבירת פנים ומסוגננת המשקפת באופן מושלם את האישיות וסגנון החיים שלכם.

קלאסי ומסורתי

שולחנות אוכל בסגנון קלאסי עשויים לרוב מעץ מלא וקשה כמו אלון, דובדבן או מהגוני וכוללים מגוון אלמנטים דקורטיביים כמו גילופים מורכבים ברגליים ובשולי הפלטה. שלבו שולחן עגול קלאסי עם כסאות אוכל מרופדים מעוטרים בבדים דקורטיביים וצרו קונספט עיצובי אלגנטי, מפואר וסולידי.

עכשווי ומינימליסטי

סגנון עיצוב עכשווי מבוסס על מינימליזם ומדגיש קווים נקיים, צורות פשוטות ואיכויות פונקציונליות. שולחנות אוכל עגולים בסגנון עכשווי נבנים עם פלטות חלקות ובסיסים ישרים וחזקים. בשולחנות אלה נעשה שימוש בחומרים אופנתיים, כמו זכוכית, מתכת ופלסטיק איכותי.

כפרי

לאלו שמחפשים פינת אוכל נעימה ומזמינה, שולחנות אוכל כפריים מהווים בחירה מושלמת. דגמים אלה עשויים מעץ טבעי מלא או מעץ משוחזר ויש להם מראה מאסיבי, גולמי, לא מושלם, שופע קסם של וינטג'. תחושה נוסטלגית מעוררת רגשות, צרפו לשולחן עגול בסגנון כפרי כיסאות עץ או ספסלים כבדים.

פינת אוכל עגולהאמצע המאה המודרנית

בהשראת מגמות העיצוב של אמצע המאה ה-20, שולחנות אוכל עגולים מודרניים מאמצע המאה משלבים צורה ותפקוד עם מגע של כשרון רטרו. שולחנות אלה כוללים צורות אורגניות, כגון רגליים מחודדות או מפוזרות, ועשויים לשלב צבעים או דפוסים נועזים. השימוש בחומרים כמו עץ טיק, אגוז או עץ אשור משפר את המשיכה הוינטג'ית. שולחנות אוכל עגולים מודרניים מאמצע המאה משתלבים בצורה חלקה לתוך חללים עכשוויים, ומוסיפים רמז לקסם רטרו.

תעשייתי ועירוני

סגנון העיצוב התעשייתי חובק אסתטיקה גולמית ותועלתנית, לעתים קרובות כולל חומרים כמו מתכת במצוקה, עץ משוחזר וחומרה חשופה. שולחנות אוכל עגולים תעשייתיים עשויים להיות בעלי בסיס מתכת יציב עם פלטת עץ כפרית, המשרה אווירה של לופט או חלל מחסן. סגנון זה משלים חללי פנים אורבניים או בסגנון לופט ומציע אווירה מודרנית ואורבנית לפינת האוכל.

בוהמייני ואקלקטי

שולחנות אוכל עגולים בסגנון בוהו מתאפיינים ברוח היצירתיות והמקוריות. שולחנות אלו משלבים לרוב מגוון  חומרים, צבעים ועיטורים דקורטיביים, היוצרים מראה תוסס וייחודי. דגמי בוהו של שולחנות עגולים לפינת אוכל מכילים גילופים בעבודת יד, פלטות פסיפס ושלל אלמנטים עיצוביים מורכבים אחרים. כדי להעצים עוד את הקסם האקלקטי של שולחן בוהו עגול, הוסיפו לו כיסאות בסגנונות וצבעים שונים.

סקנדינבי

סגנון העיצוב הסקנדינבי ידוע בפשטותו, הפונקציונליות והשימוש בחומרים טבעיים. שולחנות אוכל עגולים סקנדינביים עשויים בדרך כלל מעץ בהיר כמו למשל ליבנה, ומציגים קווים נקיים ללא קישוטים דקורטיביים. שולחנות אלה פרקטיים, רב תכליתיים ומתאימים במיוחד עבור פינות אוכל קטנות.

שולחן אוכל עגול מעץ עם רגלי ברזל

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...