Skip to main content

עיצוב מודרני בקו תעשייתי

מעבר לפתרון אחסון מושלם עבור כלי האוכל, ספרים או חפצים דקורטיביים, דגמי ארונות בקולקציה Salvage מעניקים לחלל קו עיצובי מרהיב ושפע של אווירה ייחודית. כל הארונות והשידות בקולקציה עשויים מקורות עץ טיק ממוחז בגווני צבע שונים, המבוססות על מסגרת מתכתית בגימור שחור מט. המראה שמתקבל כתוצאה מהשילוב הקונטרסטי בין גווני הצבע וחומרי הגלם השונים, שופע סטייל ומוכיח שההפכים נמשכים – גם בריהוט.

כוננית ברזל ועץעץ טיק ממוחזר – מפגש אקלקטי בין ישן לחדש

עץ טיק ממוחזר, ממנו עשויים כל הדגמים של הקולקציה, מאושר לשימוש על פי תקן, ומתאפיין במראה ובתחושה ייחודיים, המלאים ברוח נוסטלגית, מוטיבים אקזוטיים ומסורת עתיקה המתחדשת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

בנוסף למראה יוצא דופן ולאיכות גבוהה במיוחד, לעץ טיק ממוחזר ישנו יתרון אקולוגי, משום שהוא מהווה חומר גלם ידידותי לסביבה, החוסך שימוש בעצים חיים.
המקור של עץ הטיק, בו השתמשנו ליצירת הקולקציה, הינו בבתים העתיקים בני מאות שנים בכפרים מרוחקים בפרובינציה מזרח ג'אווה שבאינדונזיה. הקורות נבנו מעצים בוגרים, בני מעל שישים שנים, ואיכותן גבוהה בצורה יוצאת דופן.

באמצעות טכנולוגיית מחזור מתקדמת, הפכנו את הקורות העתיקות לפרטי ריהוט יפיפיים, בעלי אופי היסטורי, סיפור מרתק, שפע של כריזמה ואישיות. לכל הדגמים בקולקציה ישנו מרקם ייחודי, שאינו יכול להיווצר בשימוש בעץ חדש.

ארונות עץ מלא ממוחזראומנות עתיקה ופונקציונליות מודרנית

לעיצוב מסגרות הברזל לדגמי הארונות שבקולקציה, נעזרנו בידע וניסיון של אנשי מקצוע מקומיים, המבצעים עבודות מתכת במסגריות מסורתיות. כדי להפיק אלמנטים בצורת הצינור, העובדים מרתכים את הברזל בצורה ידנית, בטכניקה עתיקת ימים. לאחר הריתוך, הם משייפים את החלקים המרותכים, וזאת כדי להשיג משטח בעל מרקם חלק ונעים למגע. בסיום השיוף, החלקים עוברים תהליך צביעה עם חומר גימור ידידותי לסביבה, המעניק למסגרת חוזק, עמידות ומראה יוקרתי.

ייצור רהיטים

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...