Skip to main content

פשוט אך מעודן ואנין טעם – הפואטיקה של מלאכת עץ מסורתית.

קולקציית ריהוט מרהיבה מעץ טיק יוקרתי משוחזר, המאושר לשימוש על פי תקן בינלאומי, באיכות הגבוהה ביותר. מקורו של העץ בבתים בני מאות שנים מכפרים מרוחקים במזרח ג'אווה שבאינדונזיה. העץ הופק מעצים בוגרים בני מעל שישים שנים ועבר תהליך שחזור ייחודי ליצירת רהיטים חדשים.

שולחנות עץ מלא

כל הדגמים בקולקציה מתבססים על בנייה מסורתית אותנטית הנקראת "פורוס" ( Purus) אשר עושה שימוש במנגנון ייחודי של החיבורים בין מפרקי העץ.

הקולקציה כוללת מספר פרטי ריהוט אשר כולם "מדברים" בשפה עיצובית אחת – שולחנות אוכל, שולחן קפה, שולחן צד, קונסולה, שולחן כתיבה וספסלים. כולם עשויים מעץ מאסיבי ויציב, שאינו מאבד מיופיו ואיכותו עם חלוף הזמן, עץ טיק מלא משוחזר שהגיע אלינו מבתי הכפר העתיקים במזרח ג'אווה.

שולחנות עץ טיק

מעבר לטקסטורה עשירה שמעניקה לפרטי הריהוט מראה מרשים, מלא כריזמה ונוכחות, הם מתאפיין במנגנון חיבורי רגליים ייחודי, בהשראת נגרות כפרית מסורתית ממרחבי מזרח ג'אווה.

פונקציונליות ואסתטיקה, פרופורציות מושלמות, טקסטורה ייחודית ומראה מעודן שופע חמימות משפחתית, השראה מסורתית, עיצוב על זמני, המשלב איכויות מודרניות עם מראה כפרי אותנטי ממש כמו בבתי הכפר בני מאות השנים ממזרח ג'אווה.

שולחן אוכל כפרי

שולחנות עץ

שולחן קפה ייחודי, הבנוי מעץ טיק שלם כמיטב הנגרות הכפרית האותנטית, מעוצב בקווים פשוטים אך אלגנטיים ומציע מגוון רב של אפשרויות שימוש. רגליי השולחן חוברו באמצעות מנגנון מקורי אשר מאפיין בנייה מסורתית של מזרח ג'אווה, השולחן ישתלב בקלות ובהרמוניה בכל סלון, וישמור על איכותו לשנים רבות.

שולחן קפה מעץ מלא

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...