Skip to main content

הוספת קונסולה מעץ מלא למבואה תהפוך את הכניסה לבית למקום מזמין מלא עיצוב וסטייל.

הקונסולה היא רהיט אשר בנוי ממשטח צר המוגבה באמצעות בסיס. את הקונסולה מציבים בדרך כלל בצמוד לקיר. לפעמים משתמשים בה בסלון הביתי להנחת ספר טוב או קנקן תה ולעתים משלבים אותה בחדר השינה בתור פינת איפור נאה. אבל המיקום המתבקש ביותר לקונסולה שלכם הוא הכניסה לבית, שם תוכלו למתג אותה כרהיט הראשון שהאורחים רואים. באמצעות מיקום מושכל ועיצוב מחושב, תוכלו להעניק לכל מי שנכנס בדלת תחושה של קבלת פנים חמה וייחודית לבית שלכם.

קטלוג קונסולות>

קוסולה עץ מלא

קונסולת עץ כפריט עיצובי

מעצבי פנים ואדריכלים מומחים ממליצים מאוד על הוספת קונסולה לסביבת הכניסה, משום שהיא משדרגת ללא היכר את פתח הבית. אפשר לבחור בקונסולה בסגנון מודרני מינימליסטי, כפרי, עתיק, תעשייתי או וינטאג' וכך להוסיף טאץ' אישי למבואה. חשוב לוודא שהסגנון של הקונסולה תואם את הקונספט של הבית או לכל הפחות של חלל הכניסה והסלון. קיים מגוון עצום של עיצובים וחומרי גלם מהם עשויות הקונסולות הפופולריות היום, ואילו קונסולות מעץ מלא, במיוחד כאלו שמגיעות בגימור הטבעי של העץ, נמצאות מחוץ לטרנדים החולפים – זו היא קלאסיקה נצחית שתמיד באופנה. 

קונסולה מעץ מלא היא בגדר נכס. היא עמידה להפליא לאורך שנים רבות, עוברת בירושה מדור לדור בתוך המשפחה יחד עם כל הרגשות והזכרונות. בדומה כל רהיטי עץ מלא ניתן לחדש או לשפץ את קונסולות העץ בקלות כדי שיראו כאילו נבנו אתמול. אולם מעל הכל, אין תחרות למראה של העץ המלא אשר מחבר אותנו לטבע, למקורות, מספק אווירה של חום, שלווה ושלמות. העץ משתלב ללא מאמץ בכל סביבה עיצובית ולצד כל חומר גם ששונה ממנו בתחליט – זכוכית, ברזל, אבן ואף חומרים פלסטיים.

מעבר לנוכחות שלה בפני עצמה, כל קונסולה יכולה לשמש כבסיס לאביזרי נוי, בהתאם לטעם האישי של בעלי הבית. אפשר להניח עליה תמונות שיפיצו חום ומשפחתיות, פסל, עציץ שיחבר את הבית לטבע שבחוץ, אגרטל חרס ובו פרחים צבעוניים וגם פמוטים שינציחו את המסורת, לצד קערת פירות עסיסיים או מפיץ ריח שישרה אווירה נעימה.

קונסולה עץ לכניסה לבית

הקונסולה כרהיט שימושי

המיקום של הקונסולה בכניסה לבית מציע פתרון מצוין לאחסון של הפריטים הקטנים האלה שתמיד הולכים לאיבוד בדיוק ברגע הכי לא מתאים וגם ריכוז של כל הדברים שאתם רוצים להחזיק קרוב לכניסה. תוכלו להניח שם את משקפי הקריאה, את צרור המפתחות ואת ערמת המכתבים שהוצאתם מתיבת הדואר. אפשר להצמיד לקונסולה פתקי תזכורת לילדים שיוצאים לבית הספר או לבן הזוג שיוצא לקניות ואפילו למקם עליה כלי כתיבה כדי לחתום על חבילות שמגיעות בדואר רשום.

הוספה של פריטי ריהוט ואקססוריז מתאימים עשויה להשתלב עם קונוסולה מעוצבת ליצירת עמדת כניסה שימושית ואסטטית. לרוב לצד הקונסולה תמצאו במבואה מתלה או ארון מעילים, קולב, שידת נעליים, ספסל ורהיטים נוספים. אם תתקינו מעל הקונסולה מראה מסוגננת, היא תסייע לכם להתארגן לקראת יציאה לפגישה עסקית או לאירוע חברתי, תגדיל את תחושת חלל הכניסה ותשלים את המראה העיצובי בכולל.

קונסולות מעוצבות לבית

עיצוב הקונסולה המושלמת

קונסולות לכניסה מגיעות במנעד רחב של סגנונות ועיצובים. אתם יכולים לשחק עם גובה הבסיס ועם האורך והרוחב של משטח העץ, כאשר חשוב לשים לב שהקונסולה לא תפריע למעבר חופשי פנימה והחוצה. חלק מהקונסולות כוללות מגירות ומדף תחתון כדי להגדיל את שטח האחסון.

הבסיס עשוי להיות מורכב ממספר משתנה של רגליים. אפשרותכם לבחור ברגליים ישרות, מוצלבות או מעוקלות ולחילופין ללכת על בסיס מלבני בנראה נקי מינימליסטי. קיימות גם קונסולות ניידות שמחוברים אליהן סוגים שונים של גלגלים. הצורה הכללית של הקונסולה יכולה להיות מלבנית, מרובעת וגם מעוגלת למחצה. לא משנה באיזו קונסולה אתם מעוניינים, חשוב לוודא את התאמת המבנה שלה – על כל ההיבטים שלו – לייעוד שאתם רוצים שהיא תשרת בכניסה שלכם.

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...