Skip to main content

רהיטים מעץ ממוחזר….
מה זה בעצם? חלק גדול מהרהיטים שלנו עשויים מעץ מוחזר – הגיע הזמן לספר את הסיפור של העץ הזה…
הסיפור של הרהיטים שלנו מתחיל עם עץ. כמו כל רהיט מעץ מלא. הרהיטים שלנו מתחילים עם עץ טיק אינדונזי. העץ שלנו נכרת לפני עשרות שנים, נחתך, הוקצע ונבנו ממנו בתים ומחסנים ואולי אפילו סירות דיג.
השנים חולפות. בתי העץ מתחלפים ברובם בבתי אבן וגם הסירות. חלק מהבתים מפורקים, וקורות העץ שהרכיבו אותו – מה איתם?
אנו והספקים שלנו באינדונזיה רואים את הפוטנציאל של העץ הנפלא הזה שאוצר בתוכו אופי וטסטורה וזכרונות. צוותים מסורים של ספקים מביאים למפעלים שלנו באינדונזיה עץ טיק ישן להשתמש כחומר גלם לרהיטים חדשים.

בעלי מלאכה מיומנים מסירים בזהירות מסמרים, צירים, מלטשים את העץ – כדי להגיע ללב שלו. תחת ידיהם, העץ מתעורר שוב לחיים. חורים נסגרים, סדקים מתחברים והעץ מלוטש ומהוקצע בזהירות שמשמרת את ההיסטוריה המפוארת שלו. מהקורות המחודשים בונים שולחנות, שידות, ספריות ושאר רהיטים נפלאים.

עיצוב רהיטים מעץ

אך כאן לא מסתיים סיפורו של העץ. לאחר שייצרו רהיטים מהקורות הממוחזרים, נותרות שאריות. אך גם בהן יש פוטנציאל אדיר ובחיבור מוזאיקה ופאזל הם הופכים יחד למשטחים חדשים דמויי פסיפס ייחודי בדומאות שונות. אין רהיט אחד מעץ ממוחזר דומה לשני. אין מכונות גדולות שמייצרות בפס ייצור. רק ידיים מיומנות העושות מלאכת מחשבת בכלים פשוטים תוך שימוש בידע עתיק של טכניקות מסורתיות.
את התוצאה תוכלו למצוא במאות הרהיטים שלנו העשויים עץ ממוחזר. לכל רהיט יש הסטוריה, אופי, ייחודיות ווהושקעה בו הרבה אהבה.

עץ גולמי ממוחזר
עץ ממוחזר
רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...