Skip to main content

אורלי רובינזון יוצאת למסע מרתק בעקבות בתים שכאלה בספרה החדש "הבית הרגשי".

כל אחד מאיתנו הרגיש לפחות פעם כל כך נעים במקום מסוים שלא רצה לעזוב אותו. מקומות כאלה משאירים זכרונות עמוקים וגעגועים בתודעה שלנו. זה מקום של מנוחה, רוגע, זכרונות, ריחות וטעמים. לא תמיד אנחנו מצליחים להצביע על הסיבה המדויקת שגורמת לנו להרגיש ככה במקומות הללו – הנוף, הכיוון של הבית, זווית האור, מבנה החלל, החומרים מהם עשוי הבית, הריהוט? אנחנו מנסים להבין את הסיבה כדי לשחזר את החוויה בבית שלנו ולהפוך אותו למקום נושם ומכיל, זורם ובריא, מחבק ומנחם.

רהיטי עץ לסלון

כחלק מההכנות סביב הוצאתו לאור של הספר “הבית הרגשי” נערכה הפקת עיצוב ייחודית עם גלריית רהיטי עץ וסטו. אוסף הרהיטים והאבזרים תאם להפליא את הרוח העיצובית של הספר. פרטי הריהוט נבחרו בקפידה על ידי הסטייליסטית וצוות הגלריה. שולחנות, שידות, ספריות, שרפרפים, כסאות, רהיטים ואביזרי עץאחרים הובלו ארוזים היטב לבית, התמקמו במקומות הנכונים ונראה היה שזהו מקומם הטבעי היוצר אווירה קסומה והרמוניה מושלמת עם הסביבה.

רהיטי עץ לחצר

אדריכלות ועיצוב: יאנה ירקוני, רהיטים: גלריית VASTU, סטיילינג: רינת אברמוביץ,  צלם: שי אדם

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...