Skip to main content

מחפשים דרך לשפר את המראה של החצר שלכם? רוצים לשדרג את פינת הישיבה בפטיו? מתכננים להפוך את הגינה למתחם אירוח?

כאשר מדובר בעיצוב החצר או המרפסת, הבחירה בריהוט גן מעץ טיק היא הפתרון האופטימלי. בזכות שלל היתרונות, כמו חוזק, נוחות, עמידות בפני נזקי הזמן ומזג האוויר וכמובן המראה היוקרתי והאלגנטי, רהיטים מעץ טיק יהפכו את המרחב החיצוני של הבית שלכם למפלט של רוגע, יופי, נוחות ונינוחות. סלון אירוח או פינות אוכל מעץ טיק ישתלבו באופן הרמוני בכל מרפסת, פטיו או חצר, כדי ליצור עבורכם ועבור אורחיכם תנאים אופטימליים לישיבה נינוחה בחוץ תוך בכל ימות השנה.

ריהוט טיק לגינה

יתרונות ריהוט גן מעץ טיק

עץ טיק נחשב לבחירה פופולארית עבור רהיטי גן בשל מגוון רב של יתרונות נדירים, פונקציונליים ודקורטיביים כאחד. ראשית כל, זהו עץ חזק ועמיד ללחות וחום למשך שנים ארוכות. הריהוט שנבנה מעץ תיק שופע אלגנטיות טבעית ומציג מראה מהודר בטעם גבוה. אך מעבר ליופי, עץ טיק הינו קל משקל, וורסטילי, מספק נוחות אופטימאלית ומצריך תחזוקה קלה בלבד. 

חוזק ועמידות

כאמור, אחת התכונות הבולטות ביותר של עץ טיק היא העמידות יוצאת הדופן שלו. עץ טיק עמיד באופן טבעי בפני ריקבון שנוצר כתוצאה מלחות או לאחר פלישה של חרקים.  החוזק המובנה שלו מאפשר לו לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, כולל גשם, שלג ושמש חזקה, תוך כדי שמירה על המראה המיוחד שלו. תכונותיו הייחודיות של העץ הופכות אותו לעמיד בפני עיוות סיבים, שברים, כיפופים וסדקים, ולכן הכורסאות, השולחנות וכסאות הנוח שלכם יישארו יציבים ונוחים לאורך שנים, כך שההשקעה שלכם בריהוט גן מעץ טיק תשתלם לאורך זמן.

האפשרויות העיצובית והאיכות האסתטית

עבור אלה שלא מוכנים להתפשר על האסתטיקה, היתרון הבולט של ריהוט גן מעץ טיק הינו המראה המפואר שלו. בניגוד לרהיטים מפלסטיק שנראים זולים, ריהוט טיק מקנה תחושה של אקסקלוסיביות ומשדרג ויזואלית את המתחם כולו. הצבע עשיר בגוונים זהובים ומוסיף נופך של תחכום, הטקסטורה הייחודית יוצרת חוויה אסתטית המשלבת בין מגע של טבע לאלגנטיות קלאסית. רהיטים מעץ טיק נחשבים לוורסטיליים במיוחד – הם משתלבים בכל סגנון וקונספט עיצובי תוך כדי הוספה לאווירה טאצ' של יוקרה, הרמוניה וטעם.

ספסלים מעץ מלאתחזוקה קלה

 

ריהוט גן מעץ טיק מצריך טיפול מינימלי ועבור צרכנים עסוקים מדובר ביתרון משמעותי ביותר. הסיבה להיעדר הצורך בתחזוקה כבדה נעוצה בכך שעץ טיק מייצר באופן טבעי שמנים המשמשים להגנה בפני לחות ולהרחקת המזיקים. חשוב לציין כי עם הזמן, הגוון הזהוב של העץ משתנה לאפור – כסוף, אך אם אתם מעדיפים לשמור על הצבע המקורי, מומלץ לבצע ניקוי ואיטום מדי פעם.

נוחות ופונקציונליות

רהיטי עץ טיק לא רק אטרקטיביים מבחינה ויזואלית אלא גם נוחים במיוחד. הסיבים הגמישים של העץ מאפשרים לבנות רהיטים מפנקים, קלים, נעימים לישיבה וקלים לשימוש. בנוסף לתנאי הנוחות הטבעיים שמספק העץ, ריהוט טיק מעוצב לעיתים קרובות באופן ארגונומי כדי להקל על עמוד השדרה, הגב והידיים. כדי ליצור תנאים אופטימליים לישיבה ממושכת, ניתן לאבזר את כיסאות וכורסאות מטיק עם ריפוד למושב ולמשענת.

בחירה ידידותית לסביבה

צרכנים בעלי מודעות אקולוגית בוחרים בריהוט מעץ טיק מכוון שהוא גדל במטעים שמקיימים מדיניות סביבתית. מטעים אלו מטפחים עצי טיק במיוחד לייצור רהיטים וכך מבטיחים אספקה בת קיימא מבלי לפגוע ביערות הטבעיים. למעשה, כאשר אתם בוחרים בריהוט גן מעץ טיק, אתם תומכים בשמירה על איכות הסביבה מבלי לוותר על הנוחות, הפונקציונליות ויופי.

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...