Skip to main content

להכניס את הטבע הביתה: היופי הנצחי של שולחנות עץ.

טרנדים בעולם עיצוב הפנים משתנים בקצב מסחרר, אך שולחנות מעץ מלא לעולם לא יוצאים מהאופנה והערך שלהם רק עולה עם הזמן. לפופולריות חוצה העידנים והתרבויות של שולחן עץ מלא יש סיבות רבות וטובות, ביניהן מראה ייחודי יפיפייה, תחושה טבעית חמימה, פונקציונליות גבוהה, ורסטיליות סגנונית ועמידות לאורך השנים. עבור מעצבי פנים, שולחנות מעץ טבעי הינם ביטוי אבסולוטי של טעם גבוה. חובבי אסתטיקה אנינה רואים בדגמים שנעשו בעבודת יד יצירות אמנות מקוריות. שולחן מעץ טבעי הינו מרכיב מרכזי בקונספט עיצוב החלל. הרהיט אינו רק יוצר נקודת פוקוס אטרקטיבית אלא גם משפיע באופן משמעותי על הנראות והאווירה באזור בו הוא ממוקם. לכל שולחן מעץ טבעי יש מראה ייחודי, שלא ניתן לשחזר או להעתיק. בעיניי הבעלים, האופי החד פעמי של הרהיט מקנה לו ערך סנטימנטלי שמעורר תחושה נוסטלגית. זהו רהיט שנהוג להעבירו בירושה, מדור לדור, כדי לשמר זיכרונות, סיפורים והיסטוריה משפחתית. 

קטלוג שולחנות > 

שולחן עץ

בחירה אקולוגית

בעידן של משבר אקולוגי, התגלה בשולחן עץ מלא יתרון חשוב נוסף – הסביבתי. בימינו אלה, הבחירה ברהיטים מעץ טבעי חיונית להפחתה של פליטות הפחמן וצמצום זיהום האוויר. בניגוד לפלסטיק או לסיבים מעובדים המיוצרים באמצעות חומרים כימיים מזהמים, עץ טבעי הינו משאב נקי ומתחדש. כיום, לייצור רהיטים נהוג להשתמש בעץ שגדל ביערות מפוקחים ברי קיימא או העשויים עץ ממוחזר.

שולחנות עץשולחנות אוכל מעץ טבעי – כל היתרונות

היופי המרהיב של שולחנות אוכל מעץ טבעי בא עם תג מחיר, והוא אינו זול. ובכן, במקרה של רהיטי עץ מלא, ההשקעה משתלמת, בשל עמידותם הגבוהה לנזקי הזמן. עץ איכותי, כמו אלון, מייפל או דובדבן, שומר על איכותו ללא סימני בלאי גם בשימוש אינטנסיבי יומיומי במשך שנים רבות. אך גם אם העץ נפגע, ניתן לשפץ את הרהיט בקלות ולהחזיר לו את המראה המקורי. 

עץ הטבעי גמיש מאוד ומאפשר אין סוף עיצובים יצירתיים. בדרך כלל, שולחנות מעץ טבעי אינם מטופלים בצבע שמסתיר את מאפייניו המקוריים, כמו גוון העץ, מרקם ייחודי ומראה הטבעות. המטרה של הנגר הינה לחשוף ולהדגיש את היופי הטבעי של העץ ולכן המשטח של השולחן לרוב אינו עובר תהליך עיבוד אינטנסיבי, למעט שכבת לקה. פריטים רבים בעבודת יד נבנים לעיתים תוך חיבור של שתי קורות אסימטריות לא מיושרות עם מילוי בגימור אפוקסי. יחד עם זאת, ניתן לשנות את הגוון המקורי של העץ כדי להתאים את השולחן למטרות ספציפיות. באופן דומה, אפשר לעטור את הפלטה של השולחן באמצעות גילופים וחריטות.

בשל גמישותו של חומר הגלם, שולחנות מעץ טבעי משתלבים כמעט בכל סגנון עיצובי. ניתן להציב שולחן כזה לצד רהיטים מודרניים, מסורתיים או אתניים וליצור באמצעותו עיצוב במראה קלאסי, כפרי, רטרו או בוהו אקלקטי מקורי. למעשה, פריט ריהוט זה מתאפיין בוורסטיליות מושלמת ויכול לחזק ולחדד כל אמירה עיצובית, בין אם להשלמת ההרמוניה או ליצירת ניגודיות. יחד עם זאת, נציין כי בדירות קטנות וצפופות שולחן עץ טבעי מסיבי וכבד עשוי להיראות מגושם מדי. אין זה אומר שצריך לוותר כלל על ריהוט מעץ טבעי – פשוט בחרו פריט קטן יותר והעדיפו שולחן עגול על מלבני.  

שולחן אוכל עם ספסל מעץ מלאשולחן עץ בבית

המראה האלגנטי, הגוונים החמים והטקסטורה הייחודית של שולחן מעץ טבעי יוסיפו לכל פינת אוכל אופי ונוכחות, ויהפכו אותה למרחב ניחוח, נעים, מסביר פנים, מזמין ומחבק – מושלם הן לסעודה משפחתית אינטימית והן לחגיגה קולינרית רבת משתתפים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שולחנות אוכל מעץ טבעי קלים יחסית לתחזוקה ומתאימים להתנהלות שגרתית של משפחה מודרנית שיש בה ילדים קטנים. כל מה שצריך כדי לשמור על השולחן במיטבו זה לנקות אותו עם מטלית רטובה עם סבון כלים לאחר כל ארוחה.

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...