Skip to main content

קטלוג שולחנות קפה עגולים בגלריית וסטו >

עבור רבים מאתנו, הסלון הינו האזור החשוב ביותר בבית. כאן, על הספה המשפחתית, אנחנו מתיישבים בסוף היום כדי לצפות יחד בסרט או סדרה, לשוכח, להעביר חוויות. הסלון הביתי שלנו משמש גם במקום בו מתארחים אורחינו ועל כך, אנו משקיעים מאמצים רבים כדי להפוך אותו לא רק לנוח ופונקציונלי אלא גם למעוצב, אסתטי ואלגנטי.

רבים חושבים שהפרט החשוב ביותר בעיצוב הסלון הוא ספת ישיבה. אולם, יש לזכור שלספה, בתוספת שזלונג או כורסה, יש להצמיד רהיט חשוב לא פחות: שולחן קפה.

שולחנות סלון עגולים

לשולחן קפה יש תפקיד מרכזי ביצירת סלון נוח, נעים ואטרקטיבי, הן עבור בני המשפחה והן עבור האורחים. זהו פריט שיש לו איכויות הן פונקציונליות והן דקורטיביות. אולם, כאשר השוק מוצף בשלל דגמים של שולחנות קפה יפיפיים, הבחירה באחד שיהפוך למושלם עבור הסלון שלכם, אינה פשוטה. ובכן, מעצבי פנים רבים ממליצים לצמצם את האפשרויות ולחפש שולחן קפה שצורתו עגולה.

שולחנות קפה עץ וברזל

מה הופך את שולחן הקפה העגול לבחירה הטובה ביותר?

שולחן קפה עגול מאפשר לכם לנצל חלל של סלון באופן יעיל ביותר. יתרון זה הופך אותו לאפקטיבי במיוחד עבור חללים קטנים. אולם, גם כאשר מדובר בסלון מרווח במיוחד, שולחן קפה עגול ישתלב בו באופן הרמוני וייצור מראה פרופורציונלי ומאוזן.

שולחן קפה עגול זוכה מכל העולמות – מצד אחד, הוא מציע משטח מרווח להגשת הכיבודים, מצד שני, רגליו לא תופסים מקום רב על הרצפה. היושבים על הספה תמיד ירגישו בנוח, בלי שיצטרכו לצופף את רגליהם כדי לא להיתקל ברגליים או פלטה של השולחן.

שולחן קפה עגול מתחם את פינת הסלון באופן פרופורציונלי, תוך כדי יצירת מראה אחיד, בו כל הפריטים משלימים אחד את השני.

שולחנות קפה עגולים

טיפים לבחירת שולחן קפה עגול לסלון שלכם

אם הסלון שלכם עמוס וגודש פריטים, בחרו בשולחן עגול עם משטח זכוכית. כך תפתחו וויזואלית את האזור ותצמצמו את תחושה העומס.

אם אין לכם מקום רב לאחסון, נצלו את שולחן הקפה שלכם כדי לעזור לכם לשמור על סדר. בחרו בשולחן עם מדף פנימי, עליו תוכלו להניח מגוון רב של אביזרי נוי ופריטים, כמו משחקי שולחן, מגזינים, ספרים ושלטים.

שולחנות קפה שחורים

אחד הטרנדים הבולטים בעיצוב הפנים הינו הסט של שתיים או שלושה שולחנות קפה במראה עיצובי הזזה, הן בגודל אחיד והן בגדלים שונים. סט של שולחנות עגולים אינו רק נראה טרנדי ומתוחכם אלא גם שימושי במיוחד כאשר רוצים להפריד בין סוגים שונים של כיבודים. כך למשל, על שולחן אחד תוכלו להניח משקאות אלכוהול ועל השני – ממתקים.

שולחן קפה עגול

איזה שולחן קפה לבחור – גדול או קטן? מצד אחד, שולחן קפה גדול אפקטיבי יותר כאשר אתם משתמשים בו לצרכי האירוח, יצירה או משחק. מצד שני, שולחן קפה קטן טופס פחות מקום ואינו מייצר תחושה של צפיפות וכבדות. ובכן, למתלבטים בנוגע לגודל, מעצבי הפנים מציעים נוסחה פשוטה – הפלטה של שולחן הקפה שלכם צריכה להיות בגודל של מחצית מאורך הספה. הגובה של השולחן צריך להיות זהה לזה של מושב הספה.

דרך נוספת לחשב את הגודל האידיאלי של שולחן הקפה העגול שלכם הינה למדוד את שטח ההליכה מסביב לשולחן. הכלל הוא פשוט – הגודל של השולחן נכון אם האורחים שלכם יכולים לעבור בקלות סביבו על פני היושבים על הספה, בלי לדרוך להם על הרגליים או לבקש מהם לזוז.

שולחן זכוכית עגול

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...