Skip to main content

סגנונות, טרנדים והמראה הנצחי של ארונות מעוצבים.

בכל הנוגע לארגון החללים האישיים שלנו, ארונות בגדים ממלאים תפקיד חיוני ברמה הפונקציונלית והאסתטית. ארון בגדים מעוצב לא רק מספק מרחב אחסון אלא גם מוסיף נופך של אלגנטיות וסטייל לחדר השינה או לכל חדר אחר בבית. היופי של ארונות בגדים מעוצבים טמון במגוון שלהם, המאפשר לבעלי בתים לבטא את הסגנון האישי והייחודי. בואו נעמיק בכמה סגנונות וטרנדים פופולריים של ארון בגדים.

לקטלוג ארונות בגלריית וסטו >

ארונות בגדים מעץ

שיק מינימליסטי

המינימליזם ממשיך לשלוט בעיצוב הפנים, והוא מתורגם לאסתטיקה של המלתחה. קווים נקיים, צבעים ניטרליים וגימורים חלקים יוצרים תחושה של רוגע ותחכום. שיק מינימליסטי הוא סגנון המתמקד בפשטות ואסתטיקה נטולת עומס. בכל הנוגע לארונות בגדים, מגמה זו שמה דגש על פונקציונליות וצימצום. אלה המאפיינים של ארונות בגדים מינימליסטיים:

  • קווים נקיים: ארונות בגדים מינימליסטיים כוללים לרוב קווים נקיים וישרים בצורות גיאומטריות. העיצוב מלוטש ולא עמוס, מקדם תחושת רוגע וסדר.
  • צבעים ניטרליים: פלטות צבעים ניטרליות, כגון לבן, בז' ואפור, שולטות בארונות הבגדים המינימליסטיים. צבעים אלו יוצרים רקע שליו ומאפשרים להתמקד בצורת הארון ובמבנהו.
  • חומרי גלם ואוויזרים צנועים: בהתאם לגישה המינימליסטית, כל מרכיבי הארונות שומרים על איפוק. ידיות וכפתורים לרוב קטנים או אפילו נסתרים, ותורמים לאסתטיקה הנקייה.
  • ארגון חכם: פונקציונליות חיונית בארונות מינימליסטיים. עיצובים אלו משלבים פתרונות אחסון חכמים, כגון מדפים מתכווננים, מגירות מובנות ומערכות תלייה חדשניות, כדי למקסם את השטח ולשמור על הסדר.

פשטות סקנדינבית

הפשטות הסקנדינבית ידועה בדגש שלה על פונקציונליות, אלמנטים טבעיים וחללים מלאי אור. כאשר גישה זו מיושמת על עיצוב ארון בגדים היא יוצרת תחושת רוגע ושלווה. מרכיבי ארונות בגדים בהשראה סקנדינבית לרוב יכללו:

  • עץ בצבע בהיר: ארונות בגדים מעץ בצבע בהיר, כגון אלון או ליבנה, הם סימן ההיכר של הפשטות הסקנדינבית. המרקם הטבעי של העץ מוסיף חמימות, בעוד הגוונים הבהירים יוצרים תחושה אוורירית ומרחב.
  • פרטים מינימליסטיים: ארונות בגדים סקנדינביים כוללים פרטים מינימליסטיים, המאפשרים ליופי של העץ להתבלט. קווים נקיים, רגליים מחודדות וצורות גיאומטריות עדינות תורמים לפשטות ולאלגנטיות של העיצוב.
  • פונקציונליות ויעילות: ארונות בגדים מעוצבים בסגנון סקנדינבי נותנים עדיפות לפונקציונליות וניצול יעיל של החלל. לרוב הם משלבים דלתות הזזה או מראות משולבות כדי לחסוך מקום ולהעצים את תחושת הפתיחות.
  • מרקמים טבעיים: כדי להחדיר מגע של טבע, ארונות בגדים סקנדינביים עשויים לכלול אלמנטים בעלי מרקמים אורגניים דוגמת קש ארוג, ראטן או פשתן. טקסטורות אלו משולבות בדלתות החזית של הארון או במבנה המגירות, מוסיפות עניין ויזואלי ויוצרות מפגש הרמוני של חומרי הגלם.

ארון בגדים בעיצוב תעשייתי

עיצוב תעשייתי

למי שמעדיף מראה מחוספס ואורבני יותר, ריהוט תעשייתי וארונות בגדים בסגנון תעשייתי הם בחירה פנטסטית. שילוב חומרים כמו מתכת ועץ ממוחזר מוסיף אופי ויוצר השפעה חזותית בולטת. ארונות בגדים בסגנון תעשייתי מביאים אווירה גולמית ונועזת לחלל, בהשראת אסתטיקת לופט אורבנית. הנה מה שמאפיין ארונות בגדים מעוצבים בסגנון התעשייתי:

  • מתכת ועץ ממוחזרים: ארונות בגדים תעשייתיים כוללים לעתים קרובות אלמנטים ממוחזרים של ברזל יצוק, פלדה ועץ שלא עברו עבודות גימור. חומרים אלה מוסיפים מראה מחוספס וגולמי אשר מספק אווירה תעשייתית מובהקת.
  • אלמנטים חשופים: מעצימים את הקסם התעשייתי ולוקחים אותו אל הקצה. ארונות בגדים בסגנון זה מציגים מרכיבים חשופה, כגון ברגים או מבנה קונסטרוקטיבי גלוי. הפרטים הללו יוצרים מראה גולמי, גס ולא מעובד.
  • מדפים פתוחים: ארונות בגדים תעשייתיים עשויים לשלב יחידות מדפים פתוחות להצגת אביזרים או פריטים כמו נעליים או כובעים. בחירה עיצובית זו מוסיפה תחושה של תועלתנות והופכת את המלתחה לאמירה עיצובית בפני עצמה.
  • הדגשים נועזים: ארונות בגדים תעשייתיים יכולים לשלב הדגשים נועזים, כגון ידיות מתכת כהות מובלטות או דלתות זכוכית בעלות מרקם שלקוח מעולם המפעלים או מחסנים. הדגשים אלו יוצרים עניין ויזואלי וניגודיות ומוסיפים עומק לעיצוב הכללי.

פאר, זוהר ושיק

אם אתם משתוקקים למגע של עושר, תשקלו מלתחה המשדרת יוקרה. דלתות מראות, ידיות מעוטרות ומרקמים עשירים מביאים תחושה של זוהר ושיק לחלל החדר.

ארונות לקצ'רי משדרים שפע, תחכום ומגע של פזרנות. הם מכניסים את דיירי הבית לאווירה של פאר בדרכים שונות:

  • משטחי מראה: דלתות מראות הן סימן היכר של ארונות יוקרה זוהרים. מראות לא רק משרתות מטרה פונקציונלית אלא גם משפרות את תחושת המרחב בחדר השינה ומוסיפות נופך של זוהר.
  • ידיות ופרטים מעוטרים: ארונות בגדים שיקיים עושים שימוש בידיות מעוטרות, פרטים מורכבים בגוון זהב או פיתוחים דקורטיביים. אלמנטים אלו מעוררים תחושה של יוקרה ואלגנטיות, המזכירה עיצובים קלאסיים.
  • חומרים ומרקמים עשירים: שילוב חומרים יוקרתיים כמו קטיפה ומשי, מתכות דוגמת פליז או נחושת, זכוכית יוקרתית מוסיף תחושת פינוק ואסתטיקה משודרגת.
  • תאורת סטייטמנט: כדי לשפר עוד יותר את האווירה הזוהרת, ארונות בגדים בסגנון לקצ'רי עשויים לכלול גופי תאורה. נברשות או נורות תליון אלגנטיות יוצרות נקודת מוקד ומספקות אור רך וחם.

ארון בגדים מעץ מלא

המראה הנצחי של ארונות עץ מלא

ארונות בגדים מעץ מלא עמדו במבחן הזמן וממשיכים להיות הבחירה הפופולרית של מעצבי הפנים ולקוחותיהם. ויש לכך סיבות:

  • גוון טבעי: החמימות הטבועה בעץ מוסיפה אווירה נעימה ומזמינה לכל חדר. גווני האדמה והגרגרים יוצרים אווירה מרגיעה, מה שהופך ארונות עץ אופציה מושלמת עבור סגנונות עיצוב פנים שונים.
  • עמידות ואריכות ימים: ארונות עץ איכותיים בנויים להחזיק מעמד. עם טיפול נאות, הם יכולים לעמוד לאורך שנים של שימוש ולשמור על יופיים. השקעה בארון עץ עשוי היטב היא החלטה נבונה הן לפונקציונליות והן למשיכה האסתטית.
  • רבגוניות: עץ הוא חומר רב תכליתי שניתן לקבל ממנו עיצובים וגימורים שונים. לא משנה אם אתם מעוניינים בארון בגדים במראה כפרי, מודרני או מסורתי – השימוש בעץ מעניק לכם אפשרויות להגיע ללוק המיוחל.
  • בחירה ידידותית לסביבה: בחירה בארון בגדים מעץ מלא תורמת למאמצי הקיימות וצמצום טביעת הרגל הפחמנית. אורך החיים של רהיטי עץ מלא והאפשרות לשפץ אותם בקלות מפחיתים את הצורך בהחלפת הרהיט. תהליך הייצור של עץ מלא מזהם פחות מאשר ייצור לוחות עץ תעשייתי. בנוסף, בשנים האחרונות יש יותר ויותר יצרני רהיטים שעושים שימוש בעץ ממחוזר – עץ מלא מפירוק של חלקני בניין, ריהוט, סירות, ארגזים או רכיבי תעשייה. בנוסף להיבט של שמירה על איכות הסביבה, עץ ממוחזר פותח אופקים חדשים עבור המעצבים, אשר משלבים ברהיט החדש איזכורים ממקור העץ.

ארונות בגדים בסגנון וינטאג'

סגנון שנות החמישים והשישים חובק את האסתטיקה העיצובית של אמצע המאה ה-20, המאופיינת בקווים נקיים, צורות אורגניות ומיזוג של פשטות ופונקציונליות. כשהוא מיושם על ארונות בגדים, סגנון זה יוצר מראה נצחי בהשראת רטרו:

  • צלליות נקיות: ארונות בגדים מעוצבים ברוח אמצע המאה הקודמת כוללים לרוב צלליות חלקות וזוויתיות, עם רגליים מחודדות. עיצובים אלה יוצרים תחושה של תחכום ופשטות יחד.
  • עץ חם וגימורים טבעיים: ארונות וינטאג' משתמשים בדרך כלל בגווני עץ חמים כמו אגוז, טיק או אלון. הגימורים הטבעיים מבליטים את היופי של טקטורות העץ ומוסיפים נופך של חמימות לחלל.
  • הדגשות רטרו: כדי לשפר את האווירה הנוסטלגית של התקופה, ארונות בגדים בסגנון זה משלבים לרוב פרטי רטרו, כגון ידיות מעוגלות או פרזול גיאומטרי אשר מוסיפים קסם מיוחד ותחושת שובבות.
  • אחסון ופונקציונליות בשפע: פונקציונליות היא היבט מרכזי בעיצוב של אמצע המאה הקודמת. ארונות בגדים בסגנון זה מציעים אפשרויות אחסון רבות, כולל מגירות מרווחות, מוטות תלייה ומדפים מתכווננים, כדי להבטיח פרקטיות מבלי לפגוע באסתטיקה.

ארון בגדים ראטן

בוהו שיק

השראות הסגנון הבוהמייני והמראה האקלקטי תפסו לאחרונה את מרכז הבמא העיצובית בחגיגיות עליזה של צבעים מרהיבים והשפעות גלובליות. כשזה מגיע לארונות בגדים, בוהו שיק מביא תחושה של נוחות נינוחה וכשרון אמנותי. איך זה קורה:

  • שילוב של דפוסים ומרקמים: ארון בגדים בוהמייני יכול לשלב הדפסי שבטיים, איקאט או פרחים, טקסטורות דוגמת ראטן או קש קלוע. אלמנטים אלו יוצרים מראה ויזואלי עשיר ואקלקטי.
  • פלטת צבעים אדמתיים וחמים: בוהו שיק נותן עדיפות לצבעים חמים וארציים, כולל גוונים של טרקוטה, חרדל, ירוקים עמוקים ופסטלים עמומים. צבעים אלו מעוררים תחושת של קרבה לטבע ויוצרים אווירה נעימה ומזמינה.
  • מדפים פתוחים ושטחי תצוגה: ארונות בוהו עשויים נוטים לכלול מדפים פתוחים או אזורי תצוגה כדי להציג סלים ארוגים, צמחים או אביזרי וינטג'. אלמנטים אלו מוסיפים מגע אישי ויוצרים אווירה בוהמיינית עשירה בחדר השינה.
  • פרטים בעבודת יד: אלמנטים מיוצרים בעבודת יד הם חלק חשוב בעיצוב ארונות הבגדים בהשראת בוהו. דלתות עץ מגולפות, קישוטים ועיטורי חרוזים או מוטיבים מהטבע המקשתים מגירות מקנים מראה יצירתי ופורה לפריט הריהוט והופכים אותו ליצירת אומנות של ממש.

ארונות לחדר שינה

ארון בגדים בסגנון כפרי

הסגנון הכפרי מביא איתו אסתטיקה נעימה, טבעית ואורגנית, אשר שואבת השראה מהמרחבים הפתוחים המרוחקים מהעומס של העיר. ארונות בגדים כפריים יוצרים אווירה חמה ומזמינה.

  • חומרי גלם טבעיים: ארונות בגדים כפריים נותנים עדיפות ברורה לעץ ​​מלא אשר מציג לראווה את כל היסטוריית החיים שלו בטבע וגם בתור פריט הריהוט. פגמים קלים ועיני העץ הגלויים מוסיפים אופי ואותנטיות לעיצוב. כדי להשיג מראה מיושן ומזדקן, ארונות בגדים כפריים משלבים לרוב גימורים גולמיים שנראים כמו בלאי ויוצרים תחושה של קסם כפרי.
  • טקסטורות: חזיתות ארונות הבגדים הכפריים לעולם לא יהיו חלקות ומלוטשות. דלתות בסגנון אסם, מרקמים מפוספסים של לוחות עץ או דוגמאות של קש קלוע מוסיפים עומק ועניין ויזואלי מעוררים תחושה של בית כפרי בטבע פראי.
  • אווירה של פעם: האווירה הכפרית תמיד מסתכלת אחורה בזמן ולוקחת אותנו הרחק מהקדמה והמודרנה. נגיעות של רטרו מקבלות ביטוי בידיות ברזל יצוקות, פרטי פרזול עתיקים או הדגשה של חיזוקי מתכת.
  • צבעים חמים וארציים: ארונות בגדים כפריים לרוב יהיו בצבעים חמים וארציים. גווני חום, בז' או ירוקים עמוקים מחקים את הסביבה הטבעית ותורמים לאווירה הנעימה והמנחמת אותה משרה הרהיט.
  • פתרונות אחסון פונקציונליים: ארונות בגדים כפריים שמים דגש על פתרונות אחסון יעילים, אולם הם עושים זאת בפשטות ונאיביות של פעם, תוך שמירה על האסתטיקה הכפרית.

ארונות בגדים כפריים מציעים תחושה של יופי נצחי וחיבור לטבע. הם יוצרים אווירה מסבירת פנים ונינוחה, מזמינים אתכם להירגע וליהנות מהנוחות של מפלט כפרי בתוך הבית שלכם.

בעוד טרנדים מציעים מגוון סגנונות שונים, אתם לא חייבים להיצמד לאף אחד מהם. יצירת אווירה עיצובית המשקפת את הטעם ואת אורח החיים הייחודיים שלכם – היא הדבר החשוב. הכירו את הטרנדים העיצוביים, אבל תתנו לדמיון להוביל.

 

ארון בגדים כפרי

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...