Skip to main content

פריט ריהוט המכיל את האופי הייחודי של הבית.

ספריה בסלון הבנויה ממדפים פתוחים ללא דלתות מסיעת לשמור על סדר וארגון, מציעה שטח תצוגה נוח וגמיש ועשויה לשפר באופן ניכר את המראה והאווירה של החלל בו היא ממוקמת. העיצוב הפתוח מאפשר שליפה מהירה של פריטים ומשמש גם כסוג של חלון ראווה. על כך, היא אינה רק רהיט פרקטי אלא גם משמשת לצרכים דקורטיביים. 

ספריית מדפים פתוחה יכולה להיות שימושית בכל סגנון עיצוב פנים, אך כאשר מדובר בדירה אורבנית מודרנית, ספריית מדפים פתוחה היא לא פחות מפריט חובה. היא מהווה ארון ספרים פתוח רב תכליתי המיועד לאחסון ותצוגה של ספרים, חפצי נוי, תצלומים, עציצים וכל דבר אחר שיש לו ערך אסתטי או סנטימנטלי עבור הדיירים. למעשה, ניתן לעצב ספרייה פתוחה בכל דרך שתרצו, כדי להתאים אותה לקונספט העיצובי של החלל או כדי להבליט אותה משאר הרהיטים וליצור נקודת פוקוס ייחודית, מעניינת ומלאת נוכחות.  

קטלוג ספריות>

ספריית מדפים

עיצוב חללים ביתיים באמצעות ספריית מדפים פתוחה

ספריות מדפים ללא דלתות יכולות להתאים למגוון מטרות ולכן יכולות להיות ממוקמות בשלל אזורים בבית. כך ספרייה שממוקמת בסלון משמשת לרוב לתצוגת ספרים או אביזרי נוי ומיועדת ליצירת עניין ויזואלי, אופי עיצובי ואווירה. לעומת זאת, המטרה המרכזית של ספרייה פתוחה המוצבת במשרד ביתי או בפינת עבודה ביתית היא לספק גישה נוחה לחומרי עיון, ספרים ומסמכים כדי ליצור סביבת העבודה נוחה, מקצועית ופרודוקטיבית. בחדר ילדים היא תשמש לאחסון משחקים, חומרי לימוד וספרים. אפשר להיעזר בה כדי ליצור פינת קריאה נוחה ונעימה שמעודדת ריכוז ומונעת הפרעות או למקם ספריית מדפים פתוחה במסדרון או בכניסה לבית כדי ליצור אווירה אסתטית ומזמינה ולספק אחסון עבור חפצים חיוניים יומיומיים.

ספריית מדפים פתוחה יכולה להיות בנויה ממגוון חומרים, בהתאם להעדפה האישית והאסתטיקה הרצויה. יש לציין כי השוק מציע מגוון רב של דגמי הספריות הפתוחות, בשלל מידות, חומרי גלם וסגנונות עיצוב. 

עץ הוא בחירה פופולרית עבור ספריות מדפים פתוחות בשל יופיו הטבעי ועמידותו. עצים קשים כמו אלון, אגוז או טיק משמשים לרוב למראה מסורתי או כפרי יותר, בעוד שעצים בהירים, כמו אורן או ליבנה, מעניקים לספריה מראה מודרני ועכשווי. ספריות עץ וברזל משמשות לרוב לעיצובים בסגנון התעשייתי או היי טקי. דגמים יוקרתיים של ספריות מתכת מאופיינות בקו מינימליסטי ומספקות מראה נקי ומדויק.

ספריות מדפים פתוחות יכולות לשלב חומרים גלם שונים, לעיצוב ייחודי ואקלקטי עם מגוון צבעים וטקסטורות. כך, הרבה מהדגמים הפופולאריים של ספריות פתוחות עם מסגרת עץ או מתכת מכילים מדפי זכוכית, שמקנים לרהיט תחושה קלילה ואוורירית ומאפשרים נראות מקסימלית לפריטים המוצגים בו. גם מדפי אקריליק הפכו לאחרונה לאופציה אופנתית עבור ספריות עץ או מתכת, הן בשל המראה השקוף האלגנטי והן בזכות תנאי התחזוקה הקלים.

ספריית מדפים פתוחים

מדוע לרכוש ספריית מדפים פתוחה?

העיצוב הפתוח של המדפים יוצר תחושה של מרחב וזרימה. מכוון שהן בנויות לגובה, ספריות מדפים פתוחות מהוות בחירה אידיאלית עבור פתרונות אחסון לחללים קטנים או חדרים עם שטח רצפה מוגבל ומאפשרות לאחסן מספר רב של פריטים בצורה קומפקטית ומאורגנת.

אחד היתרונות המרכזיים של ספריית מדפים פתוחה הוא הנגישות שהיא מספקת. בניגוד לארונות סגורים או כונניות עם דלתות, מדפים פתוחים מאפשרים לראות ולגשת לספרים, מגזינים ופריטים אחרים במהירות ובנוחות. אם הספרייה משמשת לצרכי עבודה או לימודים, גישה קלה לחומרים חוסכת זמן ומשפרת יעילות פרודוקטיביות.

ספריות מדפים פתוחות אינן רק מוסיפות אופי וקסם לחדר אלא גם מעודדות את הדיירים לשמור על חלל מסודר ומאורגן.

 

רהיטי עץ מלא - Vastu
גלריית רהיטי עץ מלא
גלריית וסטו היא גלריה לרהיטים מעץ, וותיקה וידועה באזור השרון ולה אולם תצוגה רחב ידיים באיזור תעשיה פולג, נתניה. עץ מלא הוא חומר גלם מדהים שניתן לחדש אותו כל הזמן ולשנות את פניו לאורך שנים ולהתאים אותו לכל זמן, לכל תקופה ולכל מקום. ניתן לייצר ממנו כל רהיט, לכל מטרה.
בודק...